"آلیار" بستری تخصصی برای فروش آنلاین لوازم خانگی/ همکاری با اصناف این حوزه از سیاست های آتی " آلیار "

1400/02/26 - 22:38 - کد خبر: 43974 نسخه چاپی

نصر:مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" گفت: پس از گذشت سه سال از فعالیت فروشگاه اینترنتی "آلیار" و تجربه رسته های مختلف فروش و ارائه محصولات، وارد حوزه تخصصی فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی شدیم و برای گسترش فروش آنلاین لوازم خانگی، با فروشندگان سنتی این حوزه فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش نصر، علی برموده در گفتگو با خبرنگار نصر، با بیان اینکه فروشگاه آنلاین " آلیار" که شهر پایلوت آن تبریز است و سعی دارد در بستر اینترنت پاسخگوی تمام نیازهای شهروندان خود باشد، گفت: چیزی که این روزها بسیاری از مردم در سراسر دنیا، ایران و حتی تبریز به دنبال آن هستند، امکان خرید آنلاین مواد غذایی، مواد شوینده و نیازهای ضروری است.
وی افزود: امروز، پس از گذشت سه سال از فعالیت فروشگاه اینترنتی "آلیار" و تجربه رسته های مختلف فروش و ارائه محصولات، وارد حوزه تخصصی فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی شده است.
مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" افزود: در یک سال اخیر تصمیم گرفتیم تخصصی تر فعالیت کنیم و به همت هیئت مدیره این مجموعه وارد بازار لوازم خانگی شدیم و سعی کردیم سبد کالای این لوازم را از برندهای داخلی و خارجی پر کنیم تا پاسخگوی هرگونه نیاز مصرف کننده باشیم.


 
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد برندها تنوع محصولات را افزایش خواهیم داد و سعی خواهیم کرد کالاها در حداقل ناموجودی و با بهترین قیمت و کیفیت باشند.
این مدیرعامل جوان، در پاسخ به سوال خبرنگار نصر در این‌ خصوص که شیوع کرونا و آغاز دوباره قرنطینه در ماه های گذشته چه پیامدهایی برای کسب و کار شما داشته است، گفت: "آلیار" از تغییر و تحولات بازار بی تاثیر نماند و متاسفانه در این دوره از قرنطینه با کاهش فروش روبرو بودیم، چرا که از آغاز محدودیت های کرونایی و قرنطینه مشکل عرضه کالا به وجود آمد.
وی ادامه داد: چون انبار عرضه کالای تامین کننده به دلیل شرایط قرنطینه تعطیل بود، امکان ارسال کالا به مشتری فراهم نمی شد و به این دلیل مشتری از خرید منصرف می شد، از طرفی این دوران انتظارهایی که در کاهش ارز، کاهش قیمت ها و عرضه کالاهای متنوع بود، باعث شد فروش کمتری داشته باشیم.
وی با اشاره به این نکته که با وجود کاهش قیمت ارز، قیمت کالاها با افزایش روبرو بوده است، افزود: در حالی که با کاهش قیمت ارز روبرو بودیم ولی قیمت کالای لوازم خانگی نسبت به اسفند ماه سال ۹۹ ، ۳۰درصد افزایش داشته است.
برموده با اشاره به هدف های "آلیار" برای گسترش فروش آنلاین لوازم خانگی، اضافه کرد: گسترش همکاری با فروشندگان سنتی از سیاست های آتی " آلیار " است.


 
وی افزود: در چند روز گذشته نیز آگهی مبنی بر نیازمان به همکاری با فروشگاه هایی که تمایل دارند اجناس خود را در بستر اینترنت به فروش برسانند، منتشر کردیم.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی "آلیار" ادامه داد: بستری برای فروش کالای واحدهای صنفی فراهم کردیم تا  کالاهای خود را در پنل آلیار به فروش بگذارند و در این راستا هزینه توزیع محصول و هزینه های فروشگاهی خود را کاهش دهند و در عین حال توسعه فروش را تجربه کنند.
وی در انتهای سخنان خود با اشاره به اینکه مشتری ها مهترین سرمایه کسب و کار تیم " آلیار " هستند، خاطرنشان کرد: مشتری ممکن است اولین خرید را از هر فروشگاه اینترنتی که محصول مورد نظر خود را پیدا کرده است، خرید کند،‌ اما آنچه که او را به مشتری دائمی تبدیل می‌کند، کیفیت و اصالت کالا ارائه‌شده به وی است و این فروشگاه اینترنتی ضمانت اصل بودن کالاها را تضمین می کند.
انتهای پیام/
گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار