مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

هیئت کوه نوردی استان باید جایگاه برتر خود را در کشور بدست آورد

1403/02/16 - 08:18 - کد خبر: 112509 نسخه چاپی

نصر: نشست روسای هیئت های کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان های  استان با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ، جواد امان زاده معاون ورزشی و جابر اسدی مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان ، میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی استان ، اعضای هیئت رئیسه و مدیران شهرستان ها روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در سالن اجتماعات ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش نصر، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام یافته در مجموعه هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان اظهار کرد: ورزش کوه نوردی از دیرباز بعنوان یک ورزش مردمی، مادر و پر طرفدار مورد استقبال بوده و نیازمند برنامه ریزی اصولی است تا ضمن معرفی قابلیت های منحصر بفرد در حوزه حفظ سلامت فردی زمینه ساز آموزش های نوین ، کسب سکوهای قهرمانی در رشته صعودهای ورزشی و همالیانوردی و نیز حفظ محیط زیست را فراهم آورد.
حبیب ستوده نژاد با اشاره به جایگاه قانونی و تشکیلاتی هیئت کوه نوردی استان بعنوان مرجع تصمیم گیری و ابلاغ ضوابط و قوانین ابلاغی به روسای شهرستان ها و باشگاه های کوه نوردی افزود:اداره کل ورزش و جوانان حمایت کامل خود را از هیئت استان اعلام داشته و انتظار داریم تمامی مسئولین و مدیران زیرمجموعه هیئت کوه نوردی با تعامل بیشتر و همدلی بتوانند جایگاه قبلی آن را بازگردانده و شاهد موفقیت های اساسی و مهم در آینده باشیم.
رئیس هیئت کوه نوردی استان نیز با تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش استان از رشته کوه نوردی و هیئت کوه نوردی گفت: باید با بهره جویی کامل از حمایت های اداره کل و فرصت بدست آمده نگاهی نوین به این شاخه ورزشی داشت و با اصلاح و تغییر نگرش در تعاریف و همگام شدن با حرکت های جهانی در جهت رشد رشته ورزشی کوه نوردی گام برداشت .
میرعلی آقاسیدی ضمن تشکر از فعالیت های روسای هیئت های شهرستانی اظهار کرد:انتظار داریم هیئت های شهرستان ها تعاملات خود را با هیئت استان افزایش داده و با تقویت تیم های مدیریتی خود زمینه ساز بروز تحولات زیرساختی ، توسعه منابع انسانی، آموزشی، قهرمانی در سطح استان و کشور باشیم .
گفتنی است در پایان این مراسم از هئیت های برتر شهرستان ها که بر اساس آیتم های ارزیابی عملکرد موفقی به ثبت رسانده بودند با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/
هیئت کوه نوردی استان باید جایگاه برتر خود را در کشور بدست آورد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار