درباره نصرنیوز

مدیر مسئول : امیر کریم زاد شریفی

شما بازدیدکننده محترم، می توانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید :

1- از طريق فرم الکترونیکی ارسال پیام

2- ارسال پست الكترونيك به info@nasrnews.ir 

3- تماس با شماره تلفن:  33376576 (041)98+

4- فاکس:  33361684 (041)98+

5- ارسال پیام کوتاه به سامانه پیام کوتاه نصرنیوز: 300006767676767 (30 هزار، 5 تا 67)

آدرس دفتر: تبریز - خیابان امام خمینی - ميدان قطب - روبروي مسجد سالار شهيدان- مجتمع اداری آيفر - طبقه دوم - واحد اول


شرکت پشتیبانی و میزبان: شرکت ستاک (پژوهشیار)

"نصر" آمده است تا از آنهایی بگوید که می داند نا گفته های فراوان دارند.

"نصر" حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده اند تا در حوزه اطلاع رسانی به عهد خود وفا کنند.

بنویسند از کمبودها و نقص ها و بدانند که کسانی هستند که می خوانند و تاثیر گذارند، آنانی که تلاش می کنند تا ایران همواره استقلال و آزادی خود را حفظ کند.

" نصر " از آذربایجان شرقی می نویسد از ظرفیت هایی که دارد و از آنچه که می تواند باشد.

در این وادی دست نصر نگاران را بگیرید چرا که برای تعالی نیاز به دیدگاه ها و اندیشه های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است.

پایگاه خبری-تحلیلی نصر نیوز، حاصل تلاش گروهی از روزنامه نگاران ایرانی است که با هدف یاری به جریان اطلاع رسانی آزاد، راه اندازی شده است. این وب سایت کاملا از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

نصر نیوز ارگان هیچ حزب و جناح سیاسی نیست، هرچند که در جریان مسایل سیاسی روز ایران به ویژه استان های شمال غربی کشور، فعالانه حضور رسانه ای خواهد داشت.

این پایگاه با حفظ نگاه ویژه خود به مسایل کلان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

صداقت و سرعت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات سر لوحه دست اندرکاران پایگاه نصر نیوز است و همانطوری که از نام مان نیز برمی آید تلاش می کنیم نگاه صریحی به رسانه داشته باشیم.

هرچند که تا کنون قانون مدون و دقیقی برای وب سایت های خبری در ایران تدوین نشده، اما گردانندگان پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای ژورنالیستی خارج نشوند.

پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، دوری از درشت نمایی های مغرضانه، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری (در صورت نقل یا ترجمه) و درج جوابیه ها از جمله این موارد است. تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب (پایین هر صفحه) فرستاده می شوند و نیز مطالبی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال شوند، با دقت مطالعه شده، احتمالا منتشر و در صورت لزوم با فرستنده تماس گرفته خواهد شد.

همکاران نصر نیوز پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان و به خصوص همکاران گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنند.

در ضمن این سایت در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سایتی خبری تحلیلی ثبت شده و مورد تائید قرار گرفته است.

با ما در ارتباط باشید

جدیدترین اخبار

مشاهده همه

پژوهشیار