خیانت به بهانه خدمت | میدان ولیعصر تبریز چی بود چی شد؟

1403/02/16 - 09:46 - کد خبر: 112518 نسخه چاپی

نصر: میدان اصلی ولیعصر تبریز یکی از سرسبزترین و‌زیباترین میادین شهری کلانشهر تبریز بود که در سایه بی تدبیری و زیاده‌خواهی برخی مسئولان شهری وقت تبریز تخریب و به وضعیت فعلی درآمد.

به گزارش نصر، این میدان سال‌ها پیش تخریب شد و همه فضای سبز آن نابود و‌ هم اکنون جای آن درختان تنومند را چمن مصنوعی و یک مجتمع تجاری زیر زمین گرفته است.
 
 

نابودی فضای سبز و درختان به هر دلیلی که باشد خیانتی است که آیندگان عاملان اش را مورد نقد قرار خواهند داد.
 

یکی از میادینی هم که قرار بود این چنین شود میدان نظامی ولیصر تبریز بود که شبانه صدها درخت اش قطع شدند خاکبرداری شروع شد ولی با ورود رسانه ها از جمله نصر موضوع منتفی و درختان کاشته شد اگر هم اکنون راه‌تان به میدان نظامی تبریز بخورد می توانید از زیبایی های فضای سبز این میدان لذت ببرید.
 

امیدواریم نسل مدیرانی که با درخت و فضای سبز کلانشهر تبریز مخالف اند پایان یابد تا شاهد خیانت به بهانه خدمت نباشیم.
انتهای پیام/
خیانت به بهانه خدمت | میدان ولیعصر تبریز چی بود چی شد؟ نصر

ثبت نظر

نمایش 5 نظر

پاسخ   شهروند   هفته پیش  

من میدان نظامی کاملا یادم هست که چطور یک شبه حصار دورش کشیدن و شروع کردن به کندن و جالب تر از هر چیزی برگشت میدان به حالت اولیه بود به نظرم جزو کارهای محال بود ولی انجام شد. درود به کسانی که جلوی این ساخت و سازهای پرمنفعت و بیهوده را می گیرند.

پاسخ   مجید   هفته پیش  

با سلام کاش به جای اینکه تو پایین زمین پاساژ می زدین پاساژهای متروکه دور فلکه رو بازسازی می کردین از این شکل در بیان کلا سنگ فرش هم داغون شده آب نماهای این منطقه رو ببینین اینجا محلی که مهمون می یاد بهترین جاهای شهرمونه الان شده داغون ترین نقطه شهرمون

پاسخ   شهروند   هفته پیش  

بسیار بسیار حرف درستی است جالبه که اين بابایی که مسوول اصلی همه اين کارها است اصلا الان به رویش نمی رود و اين دو دسته گل را جزو خدمات !! خود به حساب نمی آورد.
ولی يادش رفته که ملت مثل خودش فراموشکار نيستند

پاسخ   شهروند   هفته پیش  

دقیقا درسته. اون موقع فردی بنام محمودعلیلو بود که اصالتا هم اهل تبریز نیست و عقده هایش را در فلکه زیبای ولیعصر خالی کرد و کسی هم جوابش را نداد و الانم خودش دوستاشو کلا قبول نداره. متاسفانه به این تصمیم مردم تبریز در نوع انتخابشون/

پاسخ   شهروند   هفته پیش  

دقیقا قبول دارم . اون موقع فردی بنام محمودعلیلو بود که اهل تبریز هم نیست و اصلا از شهرداری و شهرسازی چیزی سرش نمیشه . فقط ادعا دارن.
پژوهشیار