رئیس اتحادیه قنادان تبریز خبر داد:

جشن ثبت ملی قرابیه در تبریز / بزرگان صنعت شیرینی در تبریز گردهم می آیند

1401/03/09 - 13:58 - کد خبر: 64152 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه قنادان تبریز گفت: جشنواره و‌ نمایشگاه توانمندی و معرفی سوغات آذربایجان با محوریت ثبت ملی قرابیه به مدت سه روز در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، "ناصر کریمی" که به همراه سایر اعضای هیات مدیره قنادان تبریز در تحریریه نصر حضور یافته بود از برگزاری جشنواره توانمندی و معرفی سوغات آذربایجان خبر داد و گفت: نمایشگاه توانمندی و معرفی سوغات آذربایجان با حضور برند های مطرح ملی و بین المللی و رؤسای اتحادیه قنادان استان ها و مهمانانی خارج از کشور با محوریت ثبت ملی قرابیه در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار می شود. 
کریمی ادامه داد: در این فستیوال دموی آموزشی رایگان توسط شف های بین المللی، نمایش آثار کیک های تجسمی استادان ایران به همراه جشن ثبت ملی شیرینی قرابیه از 21 لغایت 23 تیر برپا می شود.
وی با اشاره به نمایش نحوه پخت قرابیه در حاشیه این جشنواره گفت: قرابیه به صورت زنده در محل نمایشگاه پخت و آموزش داده خواهد شد؛ در این برنامه سه روزه نمایشگاه معرفی توانمندی های استان در کیک و شیرینی قرابیه و همایش ثبت ملی قرابیه در مرکز همایش های بین المللی انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه در قالب غرفه بندی شده و نمایش محصول برند های مختلف تبریز، اعم از کیک و قرابیه صورت خواهد گرفت. 
به گفته رئیس اتحادیه قنادان تبریز در این فستیوال از پیشکسوتان پخت قرابیه تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/
جشن ثبت ملی قرابیه در تبریز / بزرگان صنعت شیرینی در تبریز گردهم می آیند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار