رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی تبریز؛

ورزش یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری است

1400/07/27 - 09:27 - کد خبر: 52723 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ایجاد این کمیسیون را برای اولین بار در کشور دانست و گفت: ورزش یکی از دغدغه‌های شهردار و همه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز است.

به گزارش نصر، پرویز هادی در آیین اختتامیه مدارس ورزش تابستانی شهرداری تبریز، اظهار کرد: من هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت همه اهالی ورزش تبریک می گویم و از همه مربیان که برای کودکان و نوجوانان از بعد فنی و تربیتی زحمت می کشند، تشکر می‌کنم.
وی افزود: وقتی ورزشکاران در سکوهای آسیایی و جهانی قرار می‌گیرند، معمولا نامی از مربیان برده نمی‌شود، مگر اینکه خود ورزشکاران از زحمات مربیان خود تشکر کنند و نامشان را بگویند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ورزش، دست‌بوس این مربیان عزیز هستم و از اعضای شورا و شهردار تبریز هم تشکر می‌کنم و افتخار میکنم که علاوه بر خودم، هر ۱۲ عضو دیگر شورا دغدغه ورزش دارند.
وی ادامه داد: ما در شورای ششم، برای نخستین بار در کشور طی دو ماه کمیسیون ویژه ورزش را تشکیل دادیم و امیدواریم بتوانیم با کمک و ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، در مناطق مختلف شهر مدارس ورزش و آکادمی‌های ورزشی ایجاد کنیم تا خانواده‌های عزیز بتوانند کودکان خود را به این آکادمی ها ببرند.
هادی گفت: من دست‌بوس اولیای این کودکان نیز هستم که در این وضعیت اقتصادی فرزندان خود را به سمت ورزش می‌برند و امیدواریم از بین همین کودکان و نوجوانان، ورزشکاران بزرگی معرفی شوند و بتوانند در سکوهای قهرمانی قرار بگیرند.
وی اظهار کرد: شخص آقای شهردار نیز دغدغه ورزش دارد و امیدوارم با کمک همدیگر، ورزش تبریز را که یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها است، به‌خوبی پیش ببریم.
انتهای پیام/
ورزش یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری است منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار