بی مهری مسئولین ورزش استان به المپین تبریزی

1400/04/13 - 10:01 - کد خبر: 46821 نسخه چاپی

نصر: پیرجهان دونده المپیکی تبریزی از بی مهری های مسئولین ورزش استان نسبت به خود گلایه کرده و گفت: هر ورزشکار نیاز مبرم به حمایت های مالی و معنوی دارد.

به گزارش نصر به نقل از تبریزبیدار، مهدی پیر جهان بیدار در خصوص راهیابی به مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: بعد از کش و قوس های فراوان و سختی ها وارد مسابقات توکیو شده و سهمیه المپیک را بدست آوردم و بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد: تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای کشورمان نماینده خوبی باشم و بتوانم بهترین عملکرد را در مسابقات المپیک رقم بزنم. 
المپین تبریزی در مورد برنامه های خود برای مسابقات توکیو گفت: ۱۰ روز بعد در مسابقات لیگ دو و میدانی حضور پیدا می کنم و سعی دارم در این رقابت ها رکورد شکنی کنم تا بتوانم با روحیه خوبی وارد مسابقات المپیک توکیو شوم.
پیر جهان در مورد انتظارات خود از مردم و مسئولین اظهار داشت: هر ورزشکار نیاز مبرم به حمایت های مالی و معنوی دارد. تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولین استان مخصوصا اداره ورزش و جوانان و هایت دو میدانی ندیده ام و تنها کسی که حمایت کرده اند دکتر نیکوخصلت بود.


 
وی در ادامه گفت: مگر چند نفر به مسابقات المپیک می روند و چند بار این رخداد مهم برای یک ورزشکار  روی می دهد، اگر این حرف ها را ورزشکارانی که تازه وارد عرصه می شوند بشنوند؛ دلسرد می شوند.
این دونده ملی پوش تبریزی ضمن انتقاد از مسئولین، افزود: تا بحال یک تبریک از طرف مدیرکل ورزش و جوانان نشنیده ام، دلیل این ها را نمی دانم و امیدوارم دلیل موجهی داشته باشند.
پیرجهان در پایان گفت: امیدوارم این قله را بتوانیم فتح کنیم و  نماینده خوبی برای آذربایجان و ایران در المپیک باشم.
انتهای پیام/
بی مهری مسئولین ورزش استان به المپین تبریزی منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار