طرح "صبح و ورزش" در تبریز احیا می‌شود

1400/03/03 - 13:20 - کد خبر: 44451 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از احیای طرح "صبح و ورزش" در پارک‌های سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، رئیس این سازمان با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در میان اقشار مختلف همشهریان اظهار داشت: امروزه اهمیت ورزش و فعالیت‌های جسمی بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.
وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی فعالیت‌های تجمعی بوده‌ایم که این موضوع برنامه‌های ورزشی را تحت تأثیر قرار داده و عملاً امکان برگزاری طرح‌های ورزشی وجود نداشت. بر همین اساس تلاش کردیم با برگزاری پویش‌های مختلف با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، رقابتی سالم در میان همشهریان ایجاد کنیم.
دانش پناه ادامه داد: با توجه به بهبود شرایط جوی و کاهش نسبی ابتلا به ویروس کرونا، به منظور تقویت سلامت روحی و جسمی همشهریان و پس از مشورت با کارشناسان این امر، مقرر شد طرح "صبح و ورزش" که پیش از این توسط سازمان برگزار می‌شد، در تعدادی از پارک‌های سطح شهر احیا شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اجرای فازهای بعدی این طرح در سایر پارک‌های سطح شهر تبریز گفت: در فاز نخست که از روز چهارشنبه هفته جاری و به صورت نمادین در پارک باغ شهر آغاز می‌شود، پارک‌های شمس، بهاران، باغ امامی، باغ شهر، امیرکبیر، میدان مشعل، خانه‌سازی (طوبی)، پارک مهر ولایت اندیشه، شقایق (سرباز شهید) و پارک ارم با حضور مربیان و کارشناسان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز میزبان طرح "صبح و ورزش" خواهد بود. در ادامه نیز این طرح در سایر پارک‌های سطح شهرمان برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: با توجه به تأثیر ورزش در سلامت جسمی و روحی و لزوم توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از این حیث به منظور مقابله با ویروس کرونا، طرح "صبح و ورزش" با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، فاصله‌گذاری و در فضای باز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
طرح منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار