شهردار تبریز خبر داد:

افزایش سرانه ورزشی تبریز با بهره برداری از ۲۵ پروژه جدید

1402/06/24 - 22:15 - کد خبر: 99716 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی سال جاری در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر تاکید.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های ورزشی که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد : سلامت عمومی جامعه یکی از  اولویت‌های تدوین بودجه سال جاری بود که بر همین اساس یک روز از هفته با عنوان جمعه‌های ورزشی اختصاص یافته است.  
وی افزود : عملیات اجرایی ۲۵ پروژه ورزشی در مناطق دهگانه شهرداری آغاز شده و تلاش داریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری آن ها باشیم. وی در این خصوص اظهار داشت: آخرین وضعیت پروژه های ورزشی که عملیات اجرایی آن ها شروع شده است را پیگیری می شود و با بهره برداری از ۲۵ سالن ورزشی شاهد ارتقا سرانه ورزشی شهر تبریز خواهیم بود.
هوشیار با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس و پارک‌های سطح شهر اعلام کرد: تجهیز و توسعه امکانات ورزشی مدارس و پارک‌های سطح شهر در دستور کار شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز بوده و علاوه بر آن جشنواره‌های مختلف ورزشی نیز در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود.  
وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دور قرار خدمت شهرداری تبریز، هر هفته در دو مدرسه دولتی حضور یافته و نسبت به ارائه خدمات و تجهیزات ورزشی در آن مدارس اقدام کردیم که این موضوع به اکثر مدارس دولتی تسری خواهد یافت.  
هوشیار یادآور شد: تقویم فرهنگی و ورزشی مناطق در سال جاری تدوین و به مدیران ورزشی مناطق ابلاغ شده است که بر اساس آن برای ۵۲ هفته سال باید برنامه ورزشی برگزار کنند.
یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به همراه پروز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر از پروژه‌های استخر ستارخان زمین فوتبال قانلی گولی، چمن مصنوعی فرودگاه، زمین مینی فوتبال، والیبال و بسکتبال  منطقه ۱، پروژه مسیر کوه پیمایی آرپا دره سی بازدید کرده  و نسبت به پیگیری وتسریع در احداث وافتتاح پروژه های مذکور به منظور افزایش سرانه های ورزشی وعدم تعطیلی تاکید کرد.  
انتهای پیام/
افزایش سرانه ورزشی تبریز با بهره برداری از ۲۵ پروژه جدید منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار