طی هفته گذشته انجام یافت؛

آسفالت ریزی چهار هزار و ۳۰۰ تنی معابر منطقه ۷ تبریز

1402/06/13 - 09:08 - کد خبر: 99194 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی بیش از ۴ هزار و ۳۰۰تن از معابر منطقه ۷ طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نصر، محمد رشتبری گفت: به‌ منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌ و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب از اول سال در دستور کار بوده و همچنان تداوم دارد.
وی افزود: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.
رشتبری با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه فراهم کند، تأکید کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه از ابتدای سال در حال اجرای عملیات آسفالت ریزی معابر، زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت معابر و محلات در سطح منطقه است که فقط طی هفته گذشته چهار  هزار و ۳۰۰تن آسفالت ریزی شده است.
وی ادامه داد: اجرای این عملیات در مسیرهای حدفاصل پل تراکتورسازی تا میدان شهید چمران، جنب پل رسالت باند کندرو به صورت اساسی و آخماقیه -ابوذر- کوچه مشمولی، شهید مدنی مسیر اصلی، جلالیه خیابان تیمسار فلاحی، میدان امام حسین(ع)، اندیشه اوچمان دوم، دیزل آباد گاراژ بزرگ، خیابان رازی کوی اطلس  و همچنان ساماندهی محلات در دستور کار این شهرداری است.
انتهای پیام/
آسفالت ریزی چهار هزار و ۳۰۰ تنی معابر منطقه ۷ تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار