در دیدار مشترک شهردار تبریز با معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه عنوان شد؛

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ با راهبرد پروژه‌های ماندگار

1402/06/05 - 16:43 - کد خبر: 98814 نسخه چاپی

نصر: همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، با تعریف پروژه های ماندگار در راستای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در دیدار با علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، با تعریف پروژه های ماندگار و ایجاد درآمدهای پایدار در راستای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی برگزار می شود.
وی با اشاره به نقش پررنگ بخش خصوصی در توسعه شهر و استان، افزود: مجلس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها را به عنوان اصلی‌ترین منبع درآمد شهرداری ها تعریف کرده که تلاش می کنیم با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف صنعتی – اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی، مدیریت شهری و دیگر حوزه ها ضمن ایجاد اشتغال درآمدهای پایدار در مسیر توسعه تعریف کنیم.
شهردار تبریز گفت: در این زمینه علاوه بر شهرداری اتاق بازرگانی، دانشگاه و صنایع دانش بنیان، مشارکت خوبی با شهرداری دارند که در بررسی، برنامه ریزی و تدوین پروژه های سرمایه گذاری نتایج قابل توجهی کسب شده است.
علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران، نیز در این دیدار گفت: تبریز در میان مردم کشور ترکیه شهری دوست داشتنی و محبوب است و بطور استراتژیک هم ظرفیت‌های بالایی دارد.
وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در تبریز در کشورهای اطراف و همسایه بویژه ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان استفاده شود.
بیگدلی خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری برای برگزاری پیش نشست هایی قبل از آن ماه برای آشنایی سرمایه گذاران با پتانسیل های تبریز و برنامه ریزی و مطالعه کافی اقدام مثبتی است تا سرمایه گذار با خاطری آسوده در این همایش شرکت و دارایی خود را هزینه کند.
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: وزارت امور خارجه آماده است در بحث سفارت، کنسولگری و ظرفیت‌های ایرانیان خارج از کشور در این همایش همکاری‌های لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/
همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ با راهبرد پروژه‌های ماندگار منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار