شهردار تبریز:

عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری آغاز شد

1402/06/01 - 15:55 - کد خبر: 98649 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه سلول شماره دو دفن پسماند خبر داد و گفت: این پروژه زیست محیطی بزودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی پروژه‌های شهرداری تبریز که با کارفرمایی موسسه عاشورا اجرا می‌شود، اظهار کرد: با تکمیل سلول شماره دو و بهره برداری از این پروژه تا یک ماه آینده عملیات اجرایی سلول شماره سه دفن پسماند نیز تسریع می‌یابد.
وی تصریح کرد: پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری تبریز شامل سلول‌های دفن ۲، ۳، ۴، ۵ و همچنین تصفیه خانه این مجموعه، با ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی پیگیری می‌شوند.
شهردار تبریز همچنین در این جلسه دستورات لازم جهت تامین تعهدات غیرنقدی شهرداری در پروژه‌های موسسه عاشورا را صادر کرد.
هوشیار با تاکید بر لزوم فعالیت شبانه روزی پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری و پروژه پسماند خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری در اتوبان ولایت در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
تامین املاک برای موسسه عاشورا به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های در دست احداث همچون تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری و پروژه پسماند، جابجایی دکل‌های برق در مسیر اتوبان ولایت و... از جمله موارد مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رود.
پس از تکمیل و بهره برداری از فاز اول اتوبان ولایت که دسترسی از کوی نصر به کوی ولیعصر را با دو تقاطع غیرهمسطح و یک دور برگردان میسر کرده، فاز دوم این پروژه با عنوان تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری آغاز شده است.
پروژه اتوبان ولایت یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی ترافیکی شهرداری تبریز بوده که با ۹ کیلومتر طول شامل پنج تقاطع غیرهمسطح علاوه بر حل مشکل ترافیکی شهروندان در ورودی شرق تبریز کارکرد پدافند غیر عامل نیز خواهد داشت.
انتهای پیام/
عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری آغاز شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار