در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع؛

عملیات احداث سالن سرپوشیده ورزشی در میدان انقلاب آغاز شد

1402/05/26 - 11:20 - کد خبر: 98292 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره سرپوشیده در میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش نصر، موسی زارعی با اشاره به نگاه ویژه شهردار تبریز نسبت به حوزه ورزش و احداث ۲۵ سالن ورزشی با محوریت مناطق کم برخوردار تا پایان سال جاری در سطح شهر اظهار کرد: با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی در محلات کم برخوردار و ترویج روحیه ورزش در بین جوانان و ارتقا و تقویت سلامت روحی و جسمی در بین شهروندان توسعه فضاهای ورزشی در محلات سطح حوزه جزو برنامه های اولویت دار مدیریت شهری این منطقه  برای سالجاری است.
وی با بیان اینکه امسال پنج سالن ورزشی در محدوده منطقه ۱۰ احداث می شود تصریح کرد: هم اکنون سالن سرپوشیده میدان انقلاب در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: در اقدام مشابه یک باب سالن ورزشی دیگری نیز در داخل فضای سبز پارک میلاد برای استفاده بهینه خانواده ها از این فضا احداث می شود.
به گفته وی با احداث و تجهیز سالن سرپوشیده ورزشی، امکانات ورزشی در رشته های مختلف سالنی همچون والیبال، بسکتبال، فوتسال و ورزش های رزمی فراهم می شود.
زارعی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۱۰ تلاش می کند تا در کنار تسریع اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی در محلات به ویژه نقاط کم برخوردار سطح حوزه به نیاز و خواسته های شهروندان در زمینه ایجاد مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش پاسخ دهد و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم آورد.
 انتهای پیام/
عملیات احداث سالن سرپوشیده ورزشی در میدان انقلاب آغاز شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار