معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز:

شهرداران نواحی باید حضور میدانی داشته باشند

1402/05/16 - 16:28 - کد خبر: 97712 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز در بازدید از شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۱۰ بر حضور میدانی شهرداران و احصای مشکلات تاکید کرد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های شهرداران نواحی این منطقه، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از برنامه های شهرداران نواحی عنوان کرد و بر بهبود مستمر وضعیت نگهداشت شهر و تسریع در ارائه خدمات متنوع به شهروندان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه شهرداران نواحی باید تسلط کافی به معابر شهری سطح حوزه خود داشته باشند، یادآور شد: شهردار ناحیه باید حضوری میدانی در حوزه تحت مدیریت خود داشته و بر زیرساخت‌های مختلف حوزه خود اشراف کامل داشته باشد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز ضمن اعلام اینکه شهرداران نواحی باید ارتباط مستمری با شهروندان و نقشی اساسی در شناسایی نخبگان سطح حوزه داشته باشند، گفت: شهردار ناحیه باید در مدارس و مساجد حضور فعالی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ناحیه محوری تصریح کرد: ناحیه محوری باعث احصای دقیق مشکلات و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان شده و با اجرای این طرح نسبت به سال‌های پیش در موضوع رسیدگی به مشکلات محلات و احصای مسائل پیشرفت خوبی حاصل شده است.
یوسفی در این بازدید، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات شهرداران نواحی قرار گرفت و رهنمودهای لازم برای اجرای بهینه امور به مسئولان ذی ربط ارائه کرد.
انتهای پیام/
شهرداران نواحی باید حضور میدانی داشته باشند منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار