فرماندار تبریز:

شرکت‌های مسافربری نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند

1402/05/10 - 11:32 - کد خبر: 97399 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: با رفع مشکلات شرکت‌های مسافربری سازمان پایانه‌ها می‌توان جهت ارائه خدمات شایسته برای مسافران اهتمام بیشتری داشت.

به گزارش نصر، یونس فاتح در بازدید از پایانه مسافربری شهرداری تبریز اظهار کرد: شرکت‌های مسافربری باید مدیران، کارکنان، رانندگان و سرویس‌های تحت پوش خود را موظف کنند تا ضمن تکریم و ارائه رفتار شایسته با آنان، نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند.
فاتح ضمن بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های مسافربری بر رفع مشکل تهیه بلیت و ارائه خدمات مناسب به مسافران در پایانه های مسافربری تاکید کرد و در این خصوص دستورات لازم صادر شد.
وی از پروژه های عمرانی این سازمان همچون احداث هتل، مجتمع چند منظوره تجاری، تفریحی، رفاهی و ورزشی و همچنین پارکینگ طبقاتی پروژه بهشت ماندگار نیز بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خصوص جزئیات پروژه‌های در دست اجرای این مجموعه گفت: مجتمع بهشت ماندگار در مساحت ۱۷ هزار متر مربع در سایت شرقی ترمینال در حال اجراست.
احمد زارعی افزود: همچنین پروژه سیتی سنتر ترمینال بزرگ تبریز با هدف ایجاد یکی از بزرگترین مجتمع‌های چند منظوره تجاری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی و توریستی منحصر به فرد در استان با رعایت استانداردهای روز دنیا با سرمایه گذاری سازمان پایانه های مسافربری تبریز احداث می‌شود.
انتهای پیام/ 
شرکت‌های مسافربری نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار