از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری محقق می شود؛
افزایش ساعات خدمات رسانی مترو تبریز
نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی تبریز از تحقق وعده افزایش ساعات خدمات رسانی در فاز سوم خط ۱ متروی تبریز از چهاردهم مرداد ماه خبر داد.
به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا افزود: با جذب و بکارگیری بخشی از نیروهای تازه و وارد شدن به بدنه سازمان و استقرار در ایستگاهها، از روز شنبه چهاردهم مرداد ماه ساعات خدمات رسانی در فاز سوم حد فاصل سه راه امین تا شهرک نور لاله از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ ظهر خواهد بود که پیش از این از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بود.
وی افزود: به تدریج تا پایان شهریور با وارد شدن نیروهای مورد نیاز دیگر، مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی به وعده افزایش خدمات رسانی در فاز سوم به صورت تمام وقت جامه عمل میپوشاند.
یعقوب وحیدکیا با اشاره به تاکید شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز بر رعایت اصل صداقت و شفافیت تصریح کرد: متروی تبریز پس از استقرار مجموعه حاضر مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل ریلی به تمام وعدههای خود جامه عمل پوشانده و امروز همکاران ما با تلاش مضاعف، ساعات خدمات رسانی را در فاز سوم خط یک از دوساعت به هشت ساعت رساندهاند.
وی افزود: شاید در نگاه اول این افزایش ساعت کار سادهای متصور باشد اما برای نیل به این هدف مهم، سیستم پیچیدهای از نیروی انسانی مرکز کنترل فرمان، راهبران قطار، مدیریت فرایند خدمات رسانی و مترو سیستم نیاز است تا بتوانیم سفری ایمن و راحت برای شهروندان فراهم آوریم.
وی در پایان گفت: همان طور که قول دادهایم تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد تا در فاز سوم خط یک نیز مانند فاز اول و دوم، خدمات رسانی تمام وقت به شهروندان فهیم و ارجمند ارائه دهیم وهمچنین با نصب و راه اندازی سیستم جایگزین سیگنالینگ در فازسوم، ازمهرماه سال جاری شاهدکاهش سرفاصله قطارها در طول خط یک خواهیم بود.
خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر به سه فاز تقسیم میشود که فاز اول حد فاصل ائل گلی تا ایستگاه استاد شهریار، فاز دوم شامل ایستگاه دانشگاه تا میدان ساعت و فاز سوم نیز حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) تا شهرک نور لاله است.
در فاز اول و دوم ساعت خدمات رسانی از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب و در فاز سوم نیز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش هشت ساعتی از ۶ صبح تا ۱۴ ظهر خواهد بود.
انتهای پیام/
منابع محلی