در جریان بازدید میدانی سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز؛

پارک «دانشجو» در شهرک خاوران افتتاح شد

1402/04/29 - 15:57 - کد خبر: 96745 نسخه چاپی

نصر: در جریان بازدید میدانی سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز، پارک دانشجو شهرک خاوران با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی، شهردار تبریز، معاونان ستادی و همچنین شهردار و مدیران منطقه ۹ افتتاح شد.

به گزارش نصر،  پارک دانشجو شهرک خاوران با ۵۰۰ متر طول و ۱۵ هزار متر مربع مساحت افتتاح و به بهره برداری رسید.
پارک دانشجوی شهرک خاوران پس از پیشرفت صد در صدی و تامین روشنایی در راستای تکریم نخبگان و دانشجویان احداث و پس از مناسب سازی برای کودکان و معلولان افتتاح شد.
این پارک در حد شمالی شهرک خاوران و در مجاورت اراضی دانشگاه تبریز، یکی از پارک های موضوعی است که با هدف ایجاد محیطی آرام و جذاب با بهره گیری از زیبایی های بصری و هنری آن در جریان بازدید میدانی سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.
آبادانی و عمران روز افزون و تخصیص سرانه های عمومی کارآمد در گستره آن، توجه به ایده‌های نوین و خلاقانه فضاهای عمومی در جهت افزایش نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه در شهرک خاوران است.
انتهای پیام/
پارک «دانشجو» در شهرک خاوران افتتاح شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کریم نیکجو   7 ماه پیش  

دستتون درد نکنه یک ایراد مهم از نظر بنده دارم مثل اینکه اشتباه اجرای دارد .پیاده رو مانده در داخل پارک .از ماشین که پیاده می‌شود .به پیاده رو نمیتونی بری در مواقع حادثه باید در طول سواره رو بمانی و.....



پژوهشیار