مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان

1402/04/29 - 09:30 - کد خبر: 96715 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس ‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوسهای نو می‌دهند.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اتوبوس‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس‌های نو می دهند.
وی با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات و شرکت ها و تزریق آنها به خطوط کم برخوردار و مشکل‌دار گفت: علاه بر موارد فوق با تلاش‌های شهردار تبریز و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در سالجاری نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نو به تصویب رسیده است که  گامی اساسی در استمرار نوسازی ناوگان و جبران عقب ماندگی های گذشته است.
عباس نژاد ضمن رد اخبار منتشره در برخی خبرگزاریها در مورد فعالیت اتوبوسهای فرسوده سایر کلانشهرها در تبریز نیز گفت: هیچ اتوبوسی خارج از اتوبوسهای سازمانی خود اتوبوسرانی تبریز و از سایر شهرها در خطوط اتوبوسرانی تبریز فعالیت نمی کنند و خبر مذکور به دلیل تشابه لوگو یکی از شرکت‌های حمل و نقل درونشهری بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز با یکی از کلانشهرها بوده است که شرکت فوق ثبت شده در تبریز با سابقه ۱۱ سال  بوده و طبق قرارداد جاری از اتوبوسهای شرکت واحد تبریز برای خدمات دهی به شهروندان استفاده می کند.
انتهای پیام/
اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار