نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

تبریز باید پیشگام هوشمندسازی بین شهرهای کشور شود

1402/04/21 - 14:49 - کد خبر: 96211 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی شهرهای برای توسعه ناگزیر به استفاده از توان شهر هوشمند هستند، گفت: تبریز باید در حوزه شهروند هوشمند سرآمد و پیشگام شهرهای کشور شود.

به گزارش نصر، علیرضا منادی در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: هوشمندسازی یکی از مقولات حائز اهمیت شهری بوده و شهردار تبریز نیز پیگیر تحقق شهر هوشمند است.
وی با بیان اینکه باید مطالعات دقیقی در خصوص هوشمندسازی امور شهری انجام گیرد، خاطرنشان کرد: شهرداران و شورا های اسلامی شهر در حوزه هوشمندسازی از ظرفیت های شرکت بنیان کشور به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به همت مجلس تمام مالیات‌های بورسی و گمرکی و ... شرکت‌های دانش‌بنیان حذف شده است، تصریح کرد: یکی از موانع توسعه همه جانبه وجود برخی قوانین بی کیفیت است که مجلس گامی های برای رفع موانع برداشته است.
منادی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهرها و شهردران خاطرنشان کرد: این مجمع مشورتی می تواند قوانین بی کیفیت  و دست پا گیر در امور شهری را احصا کند  تا ما نیز در مجلس شورای اسلامی بتوانیم این موارد اصلاح کنیم.
انتهای پیام/
تبریز باید پیشگام هوشمندسازی بین شهرهای کشور شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار