دو روز آخر این هفته؛

بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد

1402/04/13 - 22:24 - کد خبر: 95662 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از فعالیت رایگان اتوبوس های مسیر بی آر تی و مترو در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه به مناسبت عید بزرگ غدیر خم با مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در گفتگویی اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای برگزاری باشکوه رویدادهای فرهنگی غدیرخم خدمات ویژه‌ای برای شهروندان در نظر گرفته است.  
وی افزود: بر همین اساس و با موافقت شورای اسلامی شهر اتوبوس های مسیر بی آر تی و متروی تبریز در روزهای پنج‌شنبه‌ و جمعه این هفته به مناسبت عید بزرگ غدیرخم رایگان خواهد بود.  
هوشیار با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شب عید غدیر خم خاطرنشان کرد: برای اولین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیرخم، اقدام به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی با عنوان غدیریون تبریز می‌کنیم که از دو مسیر میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم امام‌خمینی(ره) انجام خواهد گرفت.  
وی با اشاره به جوایز نفیس این رویداد فرهنگی و ورزشی نیز گفت: در پایان این رویداد فرهنگی و ورزشی و بر اساس قرعه‌کشی بین حاضرین در مصلای امام‌خمینی‌ (ره) ۴۲ جایزه نفیس بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.  
شهردار تبریز یادآور شد: ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی کربلای معلی، ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ۱۴ دستگاه دوچرخه جوایز این رویداد فرهنگی و ورزشی هستند.  
هوشیار افزود: در طول مسیر پیاده‌روی نیز مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی مرتبط با عید بزرگ غدیر خم خواهند کرد و در پایان مراسم در ۱۰ نقطه شاهد نورافشانی خواهیم بود.
انتهای پیام/
بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار