رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان خبر داد؛

رقابت ۱۶۰ ورزشکار در مسابقات دوومیدانی کشوری ناشنوایان در تبریز

1402/04/12 - 10:41 - کد خبر: 95543 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان با اشاره به میزبانی تبریز از رقابت های قهرمان کشوری دو ومیدانی ناشنوایان، گفت: نزدیک به ۱۶۰ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کردند و تبریز میزبان شایسته ی این رقابت ها بود.

به گزارش نصر، مهران تیشه گران، رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان در گفتگو با خبرنگار نصر با اشاره به میزبانی خوب تبریز از بیست و یکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی ناشنوایان قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی افزود: تبریز همیشه در برگزاری مسابقات سربلند بوده و هست و خود بنده نیز در این ورزشگاه در سال‌های ۶۱ و ۶۲ مسابقه داده ام.
وی با بیان اینکه از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین هیأت ناشنوایان استان برای برگزاری این رقابت‌ها کمال تشکر را داریم، عنوان داشت: این انتظار را از این عزیزان داریم که مسابقاتی در دیگر رشته‌های ورزشی فدراسیون ناشنوایان را در تبریز برگزار کنیم.
تیشه گران با انتقاد از کمیت و حضور ورزشکاران در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: درست است که مدت‌ها ورزشکاران از میادین دور بودند ولی باید در این رقابت‌ها حضور داشته باشند تا استعدادهای خوبی را در سطح کشور شناسایی کنیم.
وی با بیان اینکه در بخش بانوان حدود ۷۰ ورزشکار و در بخش آقایان نزدیک به ۹۰ ورزشکار از ۱۷ استان در این رقابت‌ها شرکت کرده اند، یادآور شد: در آبان ماه سال جاری در جزیره کیش میزبان مسابقات آسیایی دو وومیدانی ناشنوایان خواهیم بود.
تیشه گران اذعان داشت: همچنین در چهار رشته جودو، فوتبال، تنیس روی میز و دوومیدانی که قرار است مسابقاتی بیست روز دیگر در روسیه برگزار بشود، تیمی اعزام کنیم و امروز با اضافه شدن یک نفر از آذربایجان شرقی در دوومیدانی تیم ۶ نفره به این رقابت‌های جهانی خواهیم فرستاد.
وی در خصوص لغو میزبانی تبریز برای مسابقات جهانی جودو ناشنوایان توضیح داد: با توجه به اینکه ۴ ماه قبل ما این میزبانی را به فدراسیون جهانی اعلام کرده بودیم ولی فدراسیون این در خواست را رد کرد و در صورت کناره گیری قرقیزستان از میزبانی مسابقات در رشته کاراته یا تکواندو تبریز در اواخر دی ماه سال جاری میزبان یکی از این مسابقات خواهد بود.
گفتنی است بیست و یکمین دوره رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقاین از نهم تا یازدهم تیرماه در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/
رقابت ۱۶۰ ورزشکار در مسابقات دوومیدانی کشوری ناشنوایان در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار