نگاهی کوتاه بر مصوبات شورا در صد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز؛

کلیات ایجاد سامانه و کارگزاری متمرکز بیمه به تصویب شورا رسید

1402/04/11 - 16:40 - کد خبر: 95510 نسخه چاپی

نصر: کلیات طرح ایجاد سامانه و کارگزاری متمرکز بیمه به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید و مقرر شد، جزییات طرح در قالب لایحه به شورا ارسال شود.

به گزارش نصر، یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز  صبح امروز با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی و شهردار تبریز آغاز شده و  از دکتر سودابه داوران استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نخبه علمی در حوزه نانو تجلیل به عمل آمد.
همچنین همزمان با دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر  از حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر، عضو شورای اسلامی به عنوان سید شورا و فعال در مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی و حاج میرعلی اکبر فقیه به عنوان سید خادم در هیات ‌های مذهبی تجلیل به عمل آمد.
محمدخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی میهمان این جلسه نیز ضمن قدردانی از مساعدت‌های شهردار تبریز در توسعه شبکه فاضلاب شهری تبریز در یک سال اخیر گفت: در نتیجه همکاری و تعامل شهرداری تبریز، علاوه بر توسعه ۹۰ کیلومتری کانال فاضلاب در تبریز، تعداد پیمانکاران نیز از دو نفر به ۲۱ نفر افزایش یافته وموجب تسریع تکمیل پروژه شبکه فاضلاب شهر تبریز شده است.
علی نوای باغبان در این جلسه ضمن تشریح گزارش عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه، عملکرد شهرداری در خصوص پیش بینی هزینه ها در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را خوب ارزیابی کرد.
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا به بررسی مصوبه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر مبنی بر تاسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری تبریز پرداختند.
طرح تاسیس شرکت گردشگری توسط حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی لر رییس کمیسیون گردشگری شورا مطرح و توسط این کمیسیون نیز به تصویب رسید بود که در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر، از سوی اعضای شورا تصویب شد و مقرر شد شهرداری تبریز در این خصوص لایحه ای آماده و به شورا تقدیم کند.
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دیگر دستور جلسه خود به بررسی مصوبه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار مبنی بر ایجاد سامانه و کارگزاری متمرکز بیمه پرداخته و در نهایت کلیات این طرح به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.همچنین شهرداری مکلف شد در خصوص جزییات، بررسی های لازم را انجام داده و در قالب لایحه به شورا ارجاع دهد.
انتهای پیام/
کلیات ایجاد سامانه و کارگزاری متمرکز بیمه به تصویب شورا رسید منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار