مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد؛

مشکل تعدیل نیرو در فروشگاه زنجیره ای رفاه کشوری است/ فروشگاه «رفاه» زیان دهی دارد

1402/04/03 - 16:47 - کد خبر: 94979 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مشکل تعدیل نیروی فروشگاه زنجیره ای رفاه کشوری است و تنها مشکل استانی نیست.

به گزارش نصر، حسین فتحی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار «نصر» در مورد تعدیل نیروی دهها نفری فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی، افزود: متاسفانه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سطح کشور دچار مشکلات اقتصادی شده و درباره نحوه ادامه فعالیت آن قرار است تصمیم گیری شود. به همین جهت فروشگاه های زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی هم دچار مشکل شده است.
وی ادامه داد: با توجه به جلسه ای که در فرمانداری تبریز برگزار شد، شعبه دروازه تهران فروشگاه رفاه تعطیل شده و شعبه چهارراه لاله به کار خود ادامه می دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اذعان داشت: فروشگاه زنجیره ای رفاه قصد دارد به دلیل زیاندهی تمامی شعبات خود در کشور را تعطیل کند. مسئولین فروشگاه رفاه در جلسه کمیسیون کارگری استان حضور یافته اند تا وضعیت بررسی شود.
فتحی در پایان در مورد وضعیت افراد شاغل در فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان نیز توضیح داد: در صورت واگذاری فروشگاه رفاه به شرکت های دیگر، پرسنل این فروشگاه به کار خود ادامه می دهند و در غیر این صورت این افراد از حمایت های بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/
مشکل تعدیل نیرو در فروشگاه زنجیره ای رفاه کشوری است/ فروشگاه «رفاه» زیان دهی دارد نصر

ثبت نظر

نمایش 7 نظر

پاسخ   مهتاب   9 ماه پیش  

بد به حال ما و مسولان ما این وسط فقط کارمندان رفاه دارن آسیب می‌بینند بالا دستیها که جیبشون پر پول نگران این نیستند
امروز بچم مریض شده دو ماه بیمه نریختن حقوق معلوم نیست کی می‌ریزه خدا ازتون نگذره

پاسخ   ناشناس   10 ماه پیش  

علت ورشکستگی فروشگاه رفاه زیان دهی نیست اتفاقا خیلی خوب سودهی دارد علت مدیران دزد هستن مال فروشگاه رفاه رو به غارت کشیدن

پاسخ   ناشناس   10 ماه پیش  

شرکت فروشگاه رفاه زیان ده نیست علت ورشکستگی داشتن مدیران دزد میباشد

پاسخ   ناشناس   10 ماه پیش  

همکاران محترم رفاه وتامین کنندگان محترم که کالا خود رو به شرکت ورشکسته بدون پول دادید حالا که این فروشگاه درحق ما پرسنل وشماتامین کنندگان، بی وجدانی کردن الان هم ما پرسنل دارن اخراج میکنن وپول شما رو نمیدن همه بریزید فروشگاه که تنها دارایی فروشگاه رفاه هست تا بیشتر از این مدیران غارت نکردن حقمونواز فروشگاه ها برداریم مدیران رفاه همه سنوات های خودشونو چند سال پیش گرفتن الان خیالشون راحته فقط همه چیز به ضرر پرسنل بی گناه شده

پاسخ   Taha   10 ماه پیش  

لعنت به مدیران بالادستی رفاه که بلا و اوضاع بد را سبب شدند

پاسخ   اکبر   10 ماه پیش  

یا حسین

پاسخ   باغستانی   10 ماه پیش  

مشکل رفاه سوء مدیریت است و گرنه چطور در روزگاری که فروشگاههای زنجیره ای شخصی مثل قارچ در شهر ها سبز می شوند چطور رفاه ضرر می دهد.
رفاه با پول و سرمایه مردم بیچاره درست شده و حالا که مسئولینش سودشان را بردند اعلام ورشکستگی می کنند.
یاد فروشگاه فرهنگیان در مشهد افتادم که روزگاری با پول فرهنگیان و املاک آموزش و پرورش چندین شعبه داشت و هر کس آمد و ذره ای کند و امروز به یک شعبه کاهش بافته و از سرمایه معلمین مظلوم طبق معمول خبری نیست.
پژوهشیار