مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد؛

مشکل تعدیل نیرو در فروشگاه زنجیره ای رفاه کشوری است/ فروشگاه «رفاه» زیان دهی دارد

1402/04/03 - 16:47 - کد خبر: 94979
فروشگاه رفاه تبریز

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مشکل تعدیل نیروی فروشگاه زنجیره ای رفاه کشوری است و تنها مشکل استانی نیست.

به گزارش نصر، حسین فتحی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار «نصر» در مورد تعدیل نیروی دهها نفری فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی، افزود: متاسفانه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سطح کشور دچار مشکلات اقتصادی شده و درباره نحوه ادامه فعالیت آن قرار است تصمیم گیری شود. به همین جهت فروشگاه های زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی هم دچار مشکل شده است.
وی ادامه داد: با توجه به جلسه ای که در فرمانداری تبریز برگزار شد، شعبه دروازه تهران فروشگاه رفاه تعطیل شده و شعبه چهارراه لاله به کار خود ادامه می دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اذعان داشت: فروشگاه زنجیره ای رفاه قصد دارد به دلیل زیاندهی تمامی شعبات خود در کشور را تعطیل کند. مسئولین فروشگاه رفاه در جلسه کمیسیون کارگری استان حضور یافته اند تا وضعیت بررسی شود.
فتحی در پایان در مورد وضعیت افراد شاغل در فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان نیز توضیح داد: در صورت واگذاری فروشگاه رفاه به شرکت های دیگر، پرسنل این فروشگاه به کار خود ادامه می دهند و در غیر این صورت این افراد از حمایت های بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار