غلامرضا نوری قزلجه؛

ریزش قیمت‌ها نشان داد که تعامل بهتر با دنیا جواب می‌دهد

1402/03/29 - 16:36 - کد خبر: 94640 نسخه چاپی

نصر: غلامرضا نوری قزلجه با بیان اینکه به کم و کیف خبر مربوط مذاکرات کاری ندارم، گفت:‌ آزادسازی برخی از منابع مالی ایران و احتمالا توسعه روابط در برخی حوزه‌ها تاثیر روانی بر قیمت‌ها گذاشت که البته این هم علامت خوبی برای مسئولین است که اگر بنا دارند مسائل اقتصادی حل شود آن قسمتی که به موضوعات سیاسی مرتبط است هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش نصر، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی درخصوص ریزش‌های اخیر قیمت‌ها در بازارها به اقتصادآنلاین گفت: بخشی از این افزایش قیمت‌هایی که در کشور ما اتفاق افتاده، روانی است و همه آنها وابسته به شرایط اقتصادی نیست. وقتی اخباری منتشر می‌شود، طبیعتا آن قسمت و درصدی که به صورت روانی جابجا می‌شود دچار تغییرات می‌شود. 
نوری افزود: انتشار اخباری درخصوص آزادسازی برخی از منابع مالی ایران و احتمالا توسعه روابط در برخی حوزه‌ها تاثیر روانی بر قیمت‌ها گذاشت که البته این هم علامت خوبی برای مسئولین است که اگر بنا دارند مسائل اقتصادی حل شود آن قسمتی که به موضوعات سیاسی مرتبط است هم باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که درصدی از این مشکلات ریشه‌های سیاسی دارد و اقتصادی نیست. 
وی ادامه داد: این اتفاق آلارمی است که نشان می‌دهد آن قسمت‌هایی که مرتبط با موضوعات سیاسی هستند حل و فصل شود، می‌تواند تاثیر مثبتی روی مولفه‌های اقتصادی داشته باشد.  
این نماینده مجلس درخصوص خبرهای منتشرشده درخصوص مذاکرات نیز گفت: خیلی زود است که بگوییم این روند در حال رسیدن به نتیجه‌ای است، بستگی به عزم و اراده دو طرف دارد که چقدر اراده‌شان قوی باشد در این مسیر، ولی به نظرم مسیر درستی است و نشانه‌های بازار و واکنش‌های مردم هم نشان می‌دهد که مسیر تعامل درست‌ترین مسیر است.   
نوری با بیان این که به غیر از بحث تبادل زندانیان و آزادسازی پول‌های بلوکه شده خبر بیشتری از مذاکرات نیست، گفت: به هر حال همین مباحث هم براساس یک‌سری مذاکرات بوده است. با کم و کیف اخبار مربوط به مذاکرات کاری ندارم، اما می‌خواهم بر این نکته تاکید کنم که تعامل در این حوزه بهتر جواب می‌دهد. 
انتهای پیام/
ریزش قیمت‌ها نشان داد که تعامل بهتر با دنیا جواب می‌دهد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار