دادستان تبریز:

اقدامات ارزشمندی در عمق تبریز و پروژه مترو انجام می‌شود

1402/03/24 - 16:25 - کد خبر: 94309 نسخه چاپی

نصر: دادستان تبریز با حضور در پروژه خط دو متروی تبریز از ایستگاه سوم این خط و حفاری تونل عمیق و همچنین دستگاه حفار(TBM) غربی بازدید کرد.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو ضمن اشاره به عظمت پروژه و انجام اقدامات ارزشمند در عمق تبریز، بیان کرد: در کل جهان استفاده از حمل و نقل ریلی و زیرزمینی حائز اهمیت است چرا که در موضوع ترافیک شهری، مسائل زیست محیطی، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم، نقش اساسی ایفا می‌کند.
وی افزود: در این بین مردم نیز باید با دست اندرکاران و مجموعه متروی تبریز همراهی کنند تا این پروژه به سرانجام رسیده و در اختیار آنها قرار گیرد.
محبوب علیلو ضمن قدردانی از کارکنان قطار شهری تبریز تصریح کرد: انتظار داریم در پروژه مترو و سایر پروژه های مشابه مسائل فنی، حفاظتی و ایمنی مدنظر قرار گیرد تا با پیش بینی های لازم از بروز هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.
شهرداری تبریز طی سال گذشته با بهره برداری از ایستگاه های باقی مانده در خط یک مترو، این خط را تکمیل کرده و هم اکنون عملیات اجرایی احداث خط دو مترو نیز با ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی تداوم دارد.
خط سهقطار شهری تبریز نیز در آخرین بازنگری مهندسی شده به طول ۱۰ کیلومتر با ۱۰ ایستگاه به صورت تونل دوقلو با قطر داخلی ۶ متر همانند تونل‌های عمیق خط یک اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
اقدامات ارزشمندی در عمق تبریز و پروژه مترو انجام می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار