گزارش/

آسفالت‌ریزی شش هزار و ۶۲۰ تنی شهرداری تبریز در هفته دوم خرداد

1402/03/13 - 16:16 - کد خبر: 93717 نسخه چاپی

نصر: در دومین هفته‌ خرداد، شهرداری تبریز با توزیع شش هزار و ۶۲۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است.

به گزارش نصر، شهرداری مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در فصل کاری تبریز بیشتر از دیگر در دستور کار مناطق دهگانه قرار داده است.
آسفالت ریزی معابر اصلی شهر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود کیفیت معابر است و در همین راستا شهرداری تمام توان خود را برای افزایش حجم تولید آسفالت و احداث کارخانه جدید آسفالت قرار داده تا با این اقدامات مرتفع کننده نیاز شهر تبریز در موضوع آسفالت باشد.
شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است. آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم  بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.
در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱
طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۳۶۰ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.
بر همین اساس مسیرهای احمدآباد، توانیر، رودکی کوچه مهر، سرازیری بارنج و برخی دیگر از معابر  عباسی سطح این منطقه لکه گیری و آسفالت اساسی شدند.
منطقه ۲
شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۳۰۲ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی معابر منطقه اقدام کرده است.
بر همین اساس کوچه شهید ساعدی خیابان مارالان، کوچه شهید فیض اله زاده خیابان مارالان و محلات ۱۰ متری ششم زعفرانیه یکی از مهمترین مسیرهای آسفالت اساسی این منطقه بود.
منطقه ۳
شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۶۶ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.
بر همین اساس مسیرهای فرعی ساری زمی و ۱۷ متری مارلان آسفالت ریزی شده است.

منطقه ۴
شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و یکصد تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.
بر همین اساس خیابان‌های انقلاب (خیابان شهید ابراهیم‌زاده)، شهید انصاری فرد (کوی شهید شهری)، منجم (کوی قالیچیلر و شهید حدادزاده)، پاسداران (خیابان شهید مطهری و میدان اطلس)، بهارشرقی (کوی ویجویه)، جاده فرودگاه (فاز اول پارک بزرگ باند کندرو)، قدس، حجتی، چهارراه بهار، اره‌گر، شهیدان ذاکر، قطران شمالی، فلسطین و ... از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵
شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۳۰۰ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است. این آسفالت ریزی در اتوبان پاسداران، حدفاصل بازار ماهی تا میدان فهمیده، باغمیشه خیابان اصلی روبروی اداره گاز، فرشته جنوبی، کرکج کوچه نگین، کوچه دریای دوم خیابان کاج باغمیشه و دیگر محلات انجام یافته است. برهمین اساس این منطقه در هفته گذشته بیشترین آسفالت ریزی را انجام داده است.

منطقه ۶
شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با دو هزار و ۲۳۰ تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده به طوری که این منطقه بیشترین حجم آسفالت در هفته گذشته را توزیع کرده است.
این آسفالت ریزی طی هفته گذشته در خیابان خطیب ۸ متری رسالت، جاده سنتو میدان راه آهن به طرف میدان کارگر(باند کند رو)، خیابان خطیب کوی قرجه داغی، شهرک امام خمینی(ره) پشت بازارچه، کوی اتحاد، کوی صنعت اول، خیابان خطیب، جاده سنتو، خیابان ۲۲ بهمن و رسالت، آسفالت ریزی و لکه گیری توسط عوامل اجرایی این منطقه اجرا شده است.

منطقه ۷
شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۵۰ تنی را طی هفته گذشته در مسیر بلوار تراکتور کوی دانشگاه صنعتی سهند و کوی شهریار کوچه وحدت واقع در رواسان دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۸
شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته با ۲۲۰ تن آسفالت ریزی در مسیر کوچه های فرعی علیپور و پناهی اقدام کرده است.

منطقه ۹
شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته آسفالت ریزی نداشته است.

منطقه ۱۰
شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۶۹۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد. در این هفته آسفالت کوی منبع، رضوانشهر، کوی بهارستان و گرو برخی دیگر از محلات در دستور کار خود قرار داد.
انتهای پیام/
آسفالت‌ریزی شش هزار و ۶۲۰ تنی شهرداری تبریز در هفته دوم خرداد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   حامد   11 ماه پیش  

دروغ گو دشمن خداست
برای خیابونهای تبریز مردم باید به فکر خریدن جیب باشن
تبریز اصفهان نیس که خیابوناش شیشه باشه

پاسخ   محمد   11 ماه پیش  

آقای شهردار هر وقت فرصت کردی‌ یه سری هم به خیابان ها و کوچه های تبریز کن تبریز به شهر چاله چوله ها معرفه نه شهر بی گدا
پژوهشیار