سرپرست کمیته دارت استان؛

آذربایجان شرقی یکی از قطب های ورزش دارت در کشور است

1402/03/08 - 09:46 - کد خبر: 93368 نسخه چاپی

نصر: سرپرست کمیته دارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان یکی از قطب های ورزش دارت در کشور است، گفت: توسعه دارت در شهرستان ها از اولویت‌های کمیته دارت این استان است.

به گزارش نصر، رضا کهتری صبح امروز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دارت در میانه اظهار داشت: ورزش دارت با استقبال خوب مردم میانه روبرو شده است و این مکان گام بزرگی در راستای ترویج این رشته مهیج در شهرستان میانه خواهد بود.
وی افزود: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیار بالایی در دارت دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند این ظرفیت‌ها را توسعه داد و با برنامه‌ریزی هدفمند مسیر پیشرفت و توسعه را میسر کرد.
سرپرست کمیته دارت استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: متأسفانه دارت در شهرستان‌های استان وضعیت مناسبی ندارد و در این راستا توسعه دارت در شهرستان‌ها از اولویت‌های اصلی این کمیته است تا بتوانیم دارت را در دیگر شهرستان‌ها نظیر میانه به مرحله رشد و شکوفایی برسانیم.
کهتری ادامه داد: برگزاری دوره مربیگری دارت ویژه آقایان و بانوان از دیگر برنامه‌های این کمیته در سال جاری است که طبق رایزنی‌های به عمل آمده این دوره آموزشی در تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی یکی از قطب های ورزش دارت در کشور است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار