خبر/

تعامل شهرداری تبریز با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی

1402/03/02 - 17:13 - کد خبر: 92999 نسخه چاپی

نصر: مدیر پدافند غیر عامل شهرداری تبریز در دیدار با مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان شرقی بر توسعه همکاری های همه جانبه در حوزه سایبری تاکید کردند.

به گزارش نصر، حسین آذرنیا مدیر پدافند غیر عامل شهرداری تبریز در جلسه مشترک با مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد، به ضرورت افزایش تعامل در حوزه زیرساخت های شهری اشاره کرد.  
آذرنیا گفت: آماده اجرای رزمایش های سایبری در تمامی حوزه های مدیریت شهری هستیم تا از این طریق آسیب های متصور در این حوزه به حداقل ممکن برسد.  
وی یادآور شد: تعامل شهرداری تبریز با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی در حوزه پدافند غیر عامل می تواند به عنوان نقطه عطفی برای چشم انداز سایبری باشد.  
فرزاد رییس کمیته پدافندسایبری استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به نقش تعیین کننده شهرداری تبریز در تمامی حوزه های شهری به ویژه در بحث سایبری، ابراز امیدواری کرد: پدافند غیرعامل شهرداری می‌تواند با لحاظ پیوست پدافندغیرعامل در پروژه های عمرانی و شهری و نظارت بر آنها، نقاط ضعف امنیت سایبری در سازمان‌های خود را شناسایی کند و به آن‌ها دستور دهد تا نقاط ضعف کشف شده را برطرف کنند.
وی اضافه کرد: ضرورت دارد که در حوزه سایبری هم سطح امنیت خود را به استانداردهای ملی برساند و پدافند غیرعامل شهرداری با برگزاری رزمایش سایبری و لحاظ قرار دادن پیوست پدافندغیرعامل خود را به این استانداردها می رساند.
انتهای پیام/
تعامل شهرداری تبریز با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار