شهردار تبریز:

پیگیر رفع جامع مشکلات کارکنان مجموعه و علی الخصوص آتش نشانان هستیم

1402/02/26 - 16:10 - کد خبر: 92552 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: بینش ما برای همه کارکنان شهرداری همیشه جامع و فراگیر است و اقدامات اساسی در راستای ارتقاء وضعیت رفاهی آنان با احداث مجموعه رفاهی، ایجاد صندوق مسکن، شرایط بهتر بهره مندی از کمیته رفاه و ... انجام گرفته است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در دیدار با جمعی از آتش نشانان که به منظور بررسی و رفع مشکلات آنها انجام یافت، اظهار کرد: آتش نشانان قشر زحمتکش و خدوم جامعه هستند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
وی با اشاره به اینکه همه کارکنان عضو یک خانواده بزرگ شهرداری هستیم، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات همه کارکنان مجموعه و علی الخصوص آتش نشانان به صورت جامع هستیم و لحظه ای از این موضوع غافل نخواهیم بود.
هوشیار در پاسخ به مطالبات آتش نشانان در خصوص وضعیت معیشتی، رفاهی، اداری و استخدامی، تبدیل وضعیت و بیمه تکمیلی آتش نشانان گفت: تمامی مشکلات مطروحه برای ما مهم است و پس از بررسی های لازم و در صورت امکان و انطباق با قانون می تواند شرایط اجرایی داشته باشد.
شهردار تبریز تاکید کرد: تلاش جمعی کارکنان زمینه ساز توانمندی سازمان است که متعاقبا نتایج مثبت آن شامل حال همه می شود و ما به عنوان اعضای یک خانواده بزرگ باید یکدیگر را حمایت و پشتبانی کنیم تا به این امر مهم موفقیت سازمانی دست یابیم.
هوشیار با قدردانی از حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای توجه به  بهبود و ارتقاء وضعیت رفاهی کارکنان افزود: تا حد امکان و انطباق با قانون، اعضای شورای اسلامی شهر پیگیر ارتقاء وضعیت کارکنان هستند و در سالهای گذشته نیز مبالغ چشمگیری برای تامین هزینه های درمانی آتش نشانان آسیب دیده حوادث اختصاص یافته که نشان از حسن نیت و پشتیبانی اعضای شورای شهر است.
شهردار تبریز در خاتمه به اهمیت حفظ سلامتی آتش نشانان اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر مبالغ چشمگیری جهت خرید تجهیزات، لباس انفرادی آتش نشانان و خودروهای آتش نشانی هزینه شده است و در آینده نیز همچنان ادامه  خواهد داشت.
انتهای پیام/
پیگیر رفع جامع مشکلات کارکنان مجموعه و علی الخصوص آتش نشانان هستیم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار