شهردار تبریز خبر داد:

۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می‌شود

1402/02/25 - 11:58 - کد خبر: 92470 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: با تکمیل مراحل استخدامی رانندگان پایه یک اتوبوسرانی، ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید از ابتدای خرداد به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می‌شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در گفتگویی اظهار کرد: اولویت شهرداری تبریز در توسعه حمل و نقل عمومی، مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر بوده و در این راستا نیازسنجی لازم انجام گرفته است.
وی افزود: بر این اساس ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با اولویت مناطق محروم از ابتدای خرداد سال جاری وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شود.
هوشیار با اشاره به فرایند جذب رانندگان پایه یک اعلام کرد: این افراد علاوه بر آزمون عمومی باید در تست‌های فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز نمره قبولی اخذ کنند.
وی عقد قرارداد خرید ۲۳۴ دستگاه  و آزادسازی  ۵۰  دستگاه اتوبوس دربستی از شرکت پتروشیمی و پالایشگاه در سال گذشته را تنها بخشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل اعلام و خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده بر اساس نیازسنجی خطوط اتوبوسرانی شهر و به تدریج وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شود.
شهردار تبریز  یادآور شد: تکمیل خط یک قطار شهری تبریز، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، عملکرد مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی تبریز در سال گذشته است که طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار