رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار شد؛

پیگیری پرداخت حق آلایندگی تبریز و ورود ماشین آلات سنگین از منطقه آزاد ارس

1402/02/23 - 21:56 - کد خبر: 92374 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار پیگیری مطالبات شهرداری تبریز از دولت توسط استاندار آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی که با همراهی یعقوب هوشیار شهردار تبریز انجام یافت، اظهار کرد: متاسفانه حق آلایندگی شهر تبریز پرداخت نمی‌شود و تقاضا داریم در این خصوص نیز یاری گر ما باشید و همچنین تقاضای صدور دستور ویژه برای خرید ماشین الات سنگین شهرداری تبریز از سوی منطقه ازاد ارس را داریم.
وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته تعداد ۵۰‌ دستگاه اتوبوس نیز خریداری نشده بود ولی در یک سال گذشته نوسازی خوبی در این ناوگان انجام شده است.
‌برگی از برگزاری ۱۳۵ جلسه توسط شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: این تعداد جلسه از لحاظ تعداد در کشور کم نظیر است. قبل از شورای ششم ورود نیرو به مجموعه شهرداری بی ضابطه بود و از طریق توصیه افراد به شهردار استخدام می شدند که ما در شورا با طرح انسداد نیرو با این اقدام مقابله کردیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در موضوع ورزش، متاسفانه حذف شرکت ورزشی شهرداری میلیاردها تومان ضرر به شهرداری و سالن و اماکن ورزشی تبریز زده بود که با عزم شورا این سازمان احیا شد و روزهای پنج شنبه و جمعه تاکید مدیریت شهری برای ورزش همگانی است.
وی با تاکید بر توجه به امر سرمایه گذاری گفت: در چهار سال گذشته سرمایه گذاری خاصی در تبریز انجام نمی یافت ولی امسال همایش سرمایه گذاری در تبریز بر پا می شود.
به گفته برگی، در این دوره مدیریت شهری قرارهای خدمت شروع شده و بیش از سی جلسه برگزار شده و هم اکنون دور چهار آن آغاز شده است. ارتباط شورا و شهرداری با مردم مستمر بوده و برگزاری میزهای خدمت نیز یکی دیگر از نمود این موضوع است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: شورا، شهردار را ملزم به ساماندهی کارکنان حوزه فضای سبز کرده است و این همان موضوعی است که تاکید رئیس جمهور محترم بوده و تبریز در این خصوص پیشرو دیگر شهرداری هاست.
وی خاطرنشان کرد: تحقق صدرصدی بودجه شهرداری تبریز یک موفقیت برای تبریز است. شهردار هوشیار شاخص‌های شهردار جهادی را دارد و ما پشتیبان شهردارمان هستیم.
انتهای پیام/
پیگیری پرداخت حق آلایندگی تبریز و ورود ماشین آلات سنگین از منطقه آزاد ارس منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار