استاندار آذربایجان شرقی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار است

1402/02/02 - 17:54 - کد خبر: 90941 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش نصر، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:
تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ و تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.
کارنامه موفق سپاه پاسداران در مقابله با توطئه‌های اشرار و ضدانقلاب، حضور در دفاع مقدس هشت‌ساله و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی، در سایر عرصه‌های مورد نیاز کشور نیز تسری یافت و سپاه به نهادی فراگیر و تاثیرگذار برای پاسخ‌گویی به نیازهای مهم کشور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی تبدیل گشت.
امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار بوده و پس از گذشت بیش از ۴ دهه، به ثمره خون شهیدان سرافراز و ازخودگذشتگی مردان بی‌ادعا، توفنده‌تر و پرشتاب‌تر از همیشه در مسیر تحقق آرمان‌های امام و انقلاب قدم برمی‌دارد.
اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به همه پاسداران جان برکف خاصه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک می‌گویم و برای همه عزیزان در انجام ماموریت‌های خطیرشان از درگاه خداوند متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.
انتهای پیام/
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم و غیرقابل نفوذ ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار