شهردار تبریز:

اعتقادی به کارهای پوپولیستی نداریم

1401/12/25 - 22:26 - کد خبر: 89077 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز اقدامات مدیریت شهری در دوره فعلی را ناشی از هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و گفت: در این دوره از مدیریت شهری هیچ اقدام پوپولیستی انجام نداده‌ایم.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جلسه امروز قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه چهار با بیان اینکه موفقیت دوره فعلی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف در سایه حمایت اعضای شورای اسلامی شهر حاصل شده است، گفت: خرید اتوبوس و تاکسی که قرار است دو هزار دستگاه از این تاکسی‌ها به‌زودی رونمایی شود، با مشارکت و همراهی مردم انجام گرفته است.
وی برنامه مدیریت شهری را محصول فعالیت و پیگیری یک تیم ۱۴ نفره متشکل از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در دوره فعلی مدیریت شهری در همه حوزه‌ها فعال بودیم و این فعالیت همچنان ادامه خواهد داشت.
هوشیار در عین حال اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و شهری را ناشی از فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز عنوان کرد و یادآور شد: به رغم این فعالیت شبانه‌روزی و مداوم تا به امروز حتی یک مورد حرکت پوپولیستی نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه مردم باید ما را کارگزار خود بدانند، اظهار کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا حرکتی به سمت جلو داشته باشد و در این مسیر ما همه فراز و نشیب‌ها را تحمل می‌کنیم تا به قله موفقیت برسیم.
انتهای پیام/
اعتقادی به کارهای پوپولیستی نداریم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار