معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تبریز عنوان کرد:

توجه ویژه به ورودی‌های تبریز در آستانه فصل بهار

1401/12/20 - 17:31 - کد خبر: 88700 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: با اجرای طرح "استقبال بهار" شاهد تغییر چهره شهر تبریز در آستانه سال نو و فصل بهار خواهیم بود.

به گزارش نصر، جواد صدیقی با تاکید بر توجه ویژه به اجرای دقیق برنامه‌های طرح "استقبال از بهار" در روزهای پیش رو گفت: از جمله مهمترین برنامه‌های طرح "استقبال از بهار" می توان به توجه ویژه به ورودی های شهر تبریز، تنظیف و چاله زدایی معابر و رنگ آمیزی مبلمان شهری اشاره کرد.
صدیقی گفت: احیا و توجه ویژه به آب نماها، راه اندازی کارواش در ورودی‌های شهر و مکان‌های مشخص شده نیز از دیگر برنامه‌های حوزه محیط زیست و خدمات شهری است که در مدت اجرای طرح "استقبال از بهار" مورد توجه خواهد بود.
وی افزود: تغییر نگرش مدیریت شهری تبریز به مقوله خدمت رسانی از ابتدای سال جاری با اجرای طرح‌های متفاوتی نظیر طرح نگهداشت شهری، حذف نمک پاشی و همچنین ساماندهی وانت بارهای مسدود کننده معابر و دهها طرح متنوع دیگر مشهود بوده است.  
صدیقی تصریح کرد: طرح "استقبال از بهار" ۱۴۰۲ با محوریت توجه ویژه به محور تاریخی و توریستی شهر و خدمت رسانی به تمامی مناطق و محلات شهر از پنجم اسفند ماه شروع و تا ۲۵ اسفند ماه سال‌جاری تداوم خواهد داشت.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان اظهار کرد: در راستای طرح "استقبال از بهار" پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری یکی از آیتم‌های مورد اجرا در قالب این طرح بوده و در کنار آن حذف موانع فیزیکی و جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی از سطح شهر نیز در دستور کار نیروها قرار دارد.
انتهای پیام/
توجه ویژه به ورودی‌های تبریز در آستانه فصل بهار منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار