وزیر ارتباطات خبر داد ؛

آغاز فعالیت شرکت‌های ایرانی در مرکز نوآوری‌جمهوری آذربایجان

1398/09/16 - 11:38 - کد خبر: 8756 نسخه چاپی

نصر:وزیر ارتباطات گفت: سه شرکت ایرانی به‌طور رسمی فعالیت‌های خود را در مرکز نوآوری جمهوری آذربایجان آغاز کرده‌اند.

به گزارش نصر، محمدجواد آذری‌جهرمی در ادامه دیدارها و رایزنی‌های بین‌المللی خود در جریان سفر به جمهوری آذربایجان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی باکوتل ۲۰۱۹ با رامین قلی‌زاده وزیر ارتباطات و حمل‌و‌نقل جمهوری آذربایجان دیدار کرد.  در این دیدار دو طرف با تاکید بر گسترش روابط، روند تسریع اجرای تفاهمات و توافقات گذشته را بررسی کردند و در جریان این مذاکرات هر یک از طرفین دستوراتی را برای اجرایی شدن هر چه سریع‌تر توافقات پیشین صادر کردند.

تداخل فرکانسی مرزی بین دو کشور، مبادلات مالی پستی، گسترش همکاری‌ها در حوزه امنیت سایبری و توسعه روابط سازمان فناوری ایران با مرکز نوآوری جمهوری آذربایجان از جمله مباحثی بود که دو طرف در این دیدار درباره آن گفت‌وگو کردند.

آذری‌جهرمی در این دیدار تاکید کرد: جمهوری آذربایجان فضای رو به رشد خوبی در حوزه فناوری اطلاعات دارد و همکاری‌های خیلی عمیقی بین وزارت ارتباطات ایران و مجموعه وزارت ارتباطات و حمل‌و‌نقل آذربایجان وجود دارد. بنابراین این یک فرصت بسیار خوب برای شرکت‌های دو کشور است تا بازار خود را در منطقه توسعه دهند و طرح «منطقه قوی‌تر» را به‌طور عملی محقق کنند، هر چند نتایج آن نیز روز به روز روشن‌تر و ملموس‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

آغاز فعالیت شرکت‌های ایرانی در مرکز نوآوری‌جمهوری آذربایجان روزنامه دنیای اقتصاد


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار