سخنگوی وزارت صمت:

۳ محموله خودرویی دیگر در راه ایران

1401/10/10 - 17:40 - کد خبر: 84406 نسخه چاپی

نصر: ­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون دو محموله خودرویی به بنادر کشور وارد شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری سه محموله دیگر نیز وارد شود.

به گزارش نصر، امید قالیباف افزود: پس از ورود و تخلیه بار نخستین کشتی حامل خودرو‌های وارداتی در بندر لنگه در شامگاه شنبه هفته گذشته (سوم دی‌ماه)، یک محموله دیگر نیز در هفته‌ای که گذشت وارد کشور شد.
 وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری نیز شاهد ورود سه محموله دیگر خودرویی به کشور باشیم و جریان واردات با سرعت بیشتری تا پایان سال ادامه داشته باشد.
 مشاور وزیر صمت گفت: تاکنون تعداد زیادی از ثبت سفارش‌های انجام شده از سوی شرکت‌های صلاحیت‌دار، مربوط به خودرو‌های زیر ۱۰ هزار دلاری بوده است.
 وی در خصوص واردات خودرو‌های برقی و هیبریدی به کشور نیز گفت: مقرر شده در مناطق آزاد کشور فقط خودرو‌های برقی وارد شود، اما در آیین‌نامه واردات خودرو هیچ ممنوعیتی برای خودرو‌های هیبریدی لحاظ نشده است.
 قالیباف تاکید کرد: بدیهی است چنانچه قیمت خودرو‌های هیبریدی در محدوده قیمتی مد نظر وزارت صمت (کمتر از ۲۰ هزار دلار) باشد، مانعی برای ورود آن‌ها وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام/
۳ محموله خودرویی دیگر در راه ایران منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار