خبر/

تأکید شورای اسلامی شهر تبریز بر تحویل به‌موقع اتوبوس‌های جدید

1401/10/08 - 23:59 - کد خبر: 84337 نسخه چاپی

نصر: اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور در کارخانه تولید اتوبوس در جریان آخرین وضعیت ساخت و تحویل اتوبوس های جدید به اتوبوسرانی تبریز قرار گرفتند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، علی نوای باغبان، فریدون بابایی اقدم ،غلامرضا احمدی، احد صادقی، روح الله دهقان نژاد و  حکیمه غفوری اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و پرویز عباس نژاد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با حضور در یک کارخانه خودروسازی در جریان  آخرین وضعیت ساخت و تحویل اتوبوس‌های مورد قرارداد شهرداری تبریز  با این شرکت قرار گرفتند.
در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز نگاه ویژه  به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بالاخص اتوبوسرانی در جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان دارند. 
 همچنین جلیل هاشمی مدیر این کارخانه خودروسازی بر آمادگی این شرکت جهت تحویل اتوبوس های مورد قرارداد در موعد مقرر و نیز دریافت هر گونه سفارش جهت ساخت و تحویل اتوبوس، میدل باس و مینی بوس به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد. 
گفتنی است طبق قراردادی که خردادماه سال‌جاری به امضای طرفین رسیده است  تا پایان سال یکصد دستگاه اتوبوس تک کابین مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا توسط این شرکت خودروسازی ساخت و تحویل اتوبوسرانی تبریز شود که 36 دستگاه آن تحویل و 24 دستگاه دیگر نیز آماده تحویل است
انتهایپیام/
تأکید شورای اسلامی شهر تبریز بر تحویل به‌موقع اتوبوس‌های جدید منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار