یعقوب هوشیار عنوان کرد:

آمادگی شهرداری تبریز برای اجرا و تکمیل پروژه تجاری - خدماتی راه و شهرسازی

1401/09/30 - 12:53 - کد خبر: 83827 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای اجرا و تکمیل پروژه نیمه تمام تجاری - خدماتی راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز به همراه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تاج الدینی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چند پروژه بزرگ عمرانی، بازدید کرد.
یعقوب هوشیار در جریان بازدید از پروژه تجاری - خدماتی راه و شهرسازی واقع در پشت مسجد کبود، اظهار کرد: این پروژه تجاری - خدماتی از پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی است که بیش از ۱۰ نیمه‌کاره رها شده است.
وی افزود: پیشنهاد کردیم این پروژه تحویل شهرداری داده شود که سطح آن را تبدیل به فضای سبز کنیم تا هم‌راستا با مسجد کبود باشد.
هوشیار تصریح کرد: برنامه شهرداری تبریز تبدیل این پروژه به فضای عمومی شهری است که پس از تکمیل  در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد. 
شهردار تبریز عنوان کرد: در صورت موافقت وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن به شهرداری تبریز جهت اجرا، تکمیل این پروژه تا شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد. 
وی، طرح دیگر شهرداری تبریز برای این پروژه را ایجاد پارکینگ در طبقه زیرزمین آن اعلام کرد و در عین حال ایجاد فضای مناسب برای دیواره‌های این فضا را با رواق‌سازی پیش‌بینی کرد.
در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی مقرر کرد تصمیم‌گیری در مورد پروژه تجاری - خدماتی راه و شهرسازی در اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شود.
انتهای پیام/
آمادگی شهرداری تبریز برای اجرا و تکمیل پروژه تجاری - خدماتی راه و شهرسازی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار