خبر/

افتتاح مجتمع خانه‌های سازمانی پادگان امام رضای مراغه

1401/09/28 - 22:01 - کد خبر: 83668 نسخه چاپی

نصر: مجتمع ۲۲۴ واحدی خانه سازمانی مهر ولایت پادگان امام رضا(علیه السلام) ارتش در شهرستان مراغه افتتاح شد.

به گزارش نصر، این مجتمع همزمان با خانه‌های سازمانی پنج پادگان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده کل ستاد نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش در مراغه به بهره بردار رسید.
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در این مراسم گفت: برای ساخت این مجتمع ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
سرتیپ دوم سیروس امان اللهی افزود: این واحد‌ها در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۸ هزارمتر مربع و در قالب ۱۶ بلوک ۱۴ واحدی احداث شده است.
امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: اقدام ارتش برای تامین خانه های سازمانی و شخصی اقدامی شایسته برای تامین رفاه خانواده‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: تامین امکانات رفاهی برای کارکنان نیروی‌های مسلح ضرورت اساسی است.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این مراسم گفت: ساخت خانه‌های سازمانی تلاش برای ایجاد امکانات رفاهی برای خانواده‌های ارتش است.
سرتیپ دوم ستاد حاتم سیفی افزود: ایجاد امکانات رفاهی و معیشتی برای کارکنان انگیزه آن‌ها را در تامین امنیت کشور بیشتر خواهد کرد.
انتهای پیام/
افتتاح مجتمع خانه‌های سازمانی پادگان امام رضای مراغه منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ایهان   سال پیش  

با عرض سلام وخسته نباشید خانه های سازمانی بهتر هستند ولی بغضی مشکل دارند برای بالکن های ما نرده،کشی نکردن چند بار هم درخواست کردیم جوابگو نیستن،بچه کوچک داریم خواهشا رسیدگی کنیین
پژوهشیار