رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری در ساماندهی وانت بارها

1401/09/27 - 11:14 - کد خبر: 83483 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار همکاری دیگر دستگاه‌ها با شهرداری در خصوص ساماندهی وانت بارها شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در سفر اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به مشهد و دیدار با شورای این شهر، پیشنهاد خواهرخواندگی به تبریز داده شد. تجربیات مدیریت شهری مشهد عالی است و می‌توان از آن در مدیریت شهری تبریز استفاده کرد.
وی ادامه داد: مشهد در حوزه محیط زیست و پسماند تجربیات خوبی دارد که قابل استفاده است. همچنین در این شهر وانت بار میوه فروشی مفهوم ندارد و به جای آن، انواع بازار از جمله روز بازار، شنبه بازار، جمعه بازار و ... وجود دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال از مدیریت شهردار تبریز در حوزه ساماندهی وانت‌بارها و عوامل خدماتی شهرداری قدردانی کرد و گفت: در این حوزه باید دادستانی، شورای تامین و نیروی انتظامی نیز ورود کنند چراکه تنها شهرداری متولی این کار نیست.
وی افزود: این معضل باید حل شود و قرار نیست با عربده‌کشی یک نفر از اجرای این کار عقب نشینی کنیم. این وانت‌بارها و دستفروش‌ها باید ساماندهی شوند.
حجت الاسلام برگی عنوان کرد: شورای شهر تبریز در کنار شهرداری ایستاده است تا با ساماندهی وانت‌بارها شهر زیبا شده و قفل ترافیکی آن باز شود.
وی روشنایی محلات الحاقی تبریز را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و افزود: تامین روشنایی معابر محلات الحاقی از لحاظ امنیتی نیز حائز اهمیت است. 
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل و تامین روشنایی جاده‌های معابر محلات الحاقی تبریز حاضر به همکاری با شرکت توزیع نیروی برق هستیم.
انتهای پیام/
لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری در ساماندهی وانت بارها منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار