مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

طرح جامع شبکه آب خام تبریز سال آینده تدوین می‌شود

1401/09/23 - 10:44 - کد خبر: 83164 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تدوین طرح جامع شبکه آب خام تبریز در سال آینده خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی در دومین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه آب خام در سطح شهر و کاهش هزینه‌های نگهداری فضای سبز شهری و مدیریت مصرف آب خام، مطالعات طرح جامع آب خام تبریز آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح جامع آب خام تبریز توسط معاونت عمرانی شهرداری تبریز بررسی می‌شود، افزود: با این اقدام مقدار قابل توجهی از هدررفت آب جلوگیری شده و هدر رفت منابع آبی به کمترین میزان خود می‌رسد.
به گفته امجدی، در سال آینده مسائل احصا شده در خصوص توزیع آب خام باتوجه به نقشه وضع موجود را با مشاور طرح در میان گذاشته می‌شود تا براساس آن طرح شبکه خام آب تبریز کار شود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه در خصوص توزیع آب خام در سطح شهر در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: عمدتا در مناطق ۱، ۲ و ۱۰ شهرداری کمبود آب خام وجود دارد که با بهره گیری از منابع مناطق دیگر تامین می‌شود.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.
انتهای پیام/
طرح جامع شبکه آب خام تبریز سال آینده تدوین می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار