مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز:

پنج دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شد

1401/09/22 - 11:53 - کد خبر: 83081 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: طی روزهای گذشته هشت دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه اضافه شده بود که در ادامه این روند پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های نو سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز تحویل داده شد.

به گزارش نصر، پرویز عباس‌نژاد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های نو سهمیه یارانه ای وزارت کشور امروز به اتوبوسرانی تبریز انتقال یافت.
وی افزود: مجموع ارزش این تعداد اتوبوس بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که ۷۰ درصد این مبلغ  به صورت یارانه ای توسط دولت و ۳۰ درصد به علاوه ۹ درصد ارزش افزوده کل مبلغ توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است. مجموع ارزش هشت اتوبوس‌ تحویل گرفته طی روزهای گذشته نیز بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال بوده که ۷۰ درصد این مبلغ  به صورت یارانه ای توسط دولت و ۳۰ درصد به همراه ۹ درصد ارزش افزوده  توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است.
عباس‌نژاد ادامه داد: در مجموع ۵۴۷ میلیارد ریال بابت خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید اضافه شده به ناوگان اتوبوسرانی تبریز هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: در سال‌جاری ۶۱ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان سهمیه وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز از بابت اتوبوس‌های یارانه ای اختصاص یافته که با احتساب اتوبوس های فوق تاکنون ۱۳ دستگاه تحویل اتوبوسرانی تبریز شده است و با توجه به واریز مبلغ پیش پرداخت مربوطه که با مساعدت  شهرداری تبریز انجام شده، پیگیری های مستمر جهت تحویل گیری بقیه اتوبوس‌ها در اسرع وقت در حال انجام است.
انتهای پیام/
پنج دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار