استاد و هنرمند ‌سرشناس هنر عکاسی ایران:

آثار خلق شده در جشنواره مجسمه‌های‌ آهنی برای تبریز ماندگار خواهد بود

1401/09/14 - 13:57 - کد خبر: 82319 نسخه چاپی

نصر: استاد و هنرمند سرشناس هنر عکاسی ایران، آثار خلق شده در جشنواره مجسمه‌های‌آهنی را برای تبریز ماندگار و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش نصر، میرعباس‌ آل‌یاسین با اشاره به اینکه هر یک از آثار در حال اجرای جشنواره مجسمه‌های‌ آهنی در تبریز هنرمندانه و در نهایت زیبایی در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: تک‌ تک آثار خلق شده در این جشنواره در عالم هنر ارزشمند و باقیات صالحات برای کلانشهر تبریز است.
وی، ضمن تقدیر از اقدامات و تصمیمات شایسته مدیریتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در بها دادن به مقوله هنر شهری و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف در سطح‌ شهر، برگزاری جشنواره‌ مجسمه‌های‌ آهنی در مجموعه ‌ائل‌گولی را فرصت مغتنمی برای این شهر در بحث مجسمه‌سازی نوین برشمرد که طی آن هنرمندان صاحب سبک کشور در فضایی مفرح و زیبا، در کنار هم نسبت به خلق آثار ماندگار و فاخر اقدام می‌کنند.
آل‌یاسین که از هنرمندان و اساتید سرشناس هنر عکاسی در ایران بشمار می‌رود، با اشاره به اینکه هنر عکاسی بیشتر با احساس سر و کار دارد، آثار خلق شده در جشنواره مجسمه‌های‌ آهنی تبریز را از دید هنر عکاسی و بصری فاخر و ارزشمند توصیف کرد که تک‌تک آنها با نهایت عشق و علاقه هنرمندان در حال اجرا و ساخت هستند.
انتهای پیام/
آثار خلق شده در جشنواره مجسمه‌های‌ آهنی برای تبریز ماندگار خواهد بود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار