مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

تمهیدات لازم برای تولید گونه‌های گیاهی مورد نیاز در سال ۱۴۰۲

1401/09/13 - 14:11 - کد خبر: 82208 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌ تبریز از انجام تمهیدات لازم برای تولید انواع گونه‌های مورد نیاز در همه مراحل کاشت سال ۱۴۰۲ سطح‌ شهر خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی در بازدید از مراکز تولیدی گلخانه‌ای مناطق چهار و ۶ و هشت با ذکر این خبر، افزود: در راستای تامین گونه‌های مورد نیاز شهر تبریز در مراحل کاشت بهاره، تابستان و پاییز سال ۱۴۰۲، پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و احصای نیازهای مناطق و گونه‌های مورد نیاز، فرآیند خرید بذرهای مورد تایید انجام و تحویل مناطق شده که این بذرها برابر برنامه زمانبندی شده در حال کاشت در مراکز گلخانه‌ای شهرداری هستند.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مشکلاتی از حیث تامین گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در مرحله دوم در سطح‌ شهر وجود داشت، بر تدبیر مناسب و چاره‌جویی در این زمینه با تشکیل کارگروه ویژه تولیدات در سازمان سیما، منظر و فضای سبز خبر داد.
امجدی، کارگروه ویژه تولیدات سازمان متبوع خود را متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تولید انواع گونه‌های گیاهی معرفی کرد که با تشکیل مستمر جلسات کارشناسی بر همه فرآیند تولید گونه‌های گیاهی در مراکز تولید و نیز رفع نواقص گلخانه‌ای مناطق نظارت مستقیم دارند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز ابراز امیدواری کرد با تمهیدات انجام گرفته، در هیچ یک از مراحل سه گانه کاشت گل در سطح شهر برای سال ۱۴۰۲ مشکلی پیش نیاید.
انتهای پیام/
تمهیدات لازم برای تولید گونه‌های گیاهی مورد نیاز در سال ۱۴۰۲ منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار