باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز؛

مشکلات بیمارستان کودکان‌ مردانی آذر بررسی شد

1401/09/10 - 09:59 - کد خبر: 81938 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز به‌ همراه‌رئیس و چندی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس برنامه دومین دور قرار خدمت از بیمارستان کودکان مردانی آذر در منطقه ۹ بازدید به عمل آورد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار به‌ همراه حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی ، حکیمه غفوری و یاسین بجانی و پرویز هادی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از بیمارستان مردانی آذر اظهار کرد: مشکلاتی همچون  راه دسترسی، قطعی آب بیمارستان، عدم خط‌دهی تلفن‌های همراه، عدم خدمات دهی شرکت اتوبوسرانی، استقرار خط تاکسی، ورودی نامناسب بیمارستان که معضلی برای مردم و تردد آمبولانس‌ها هستند مهمترین مشکلات بیمارستان مردانی آذر هستند.
هوشیار با اشاره به مشکلات بیمارستان کودکان مردانی آذر اذعان کرد: پیگیر موارد و مشکلات اعلام شده هستیم و امیدوارم در عرض یک ماه این مسائل با تلاش‌های شهردار منطقه ۹ تبریز حل شود.
وی افزود: راه دسترسی بیمارستان بایستی تغییر و اصلاح شود و برای حل مشکل روشنایی مسیر نیز باید هماهنگی‌های لازم با شرکت برق انجام گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این بازدید خاطرنشان کرد: جلسه مشترکی با خیر خوشنام مردانی آذری داشتیم و مطالبات آنها در خصوص بیمارستان را شنیده و بر مبنای آن این بازدید ترتیب داده‌ شده است.
وی افزود: برای حل مشکل روشنایی بیمارستان مسئولین شرکت برق را به صحن شورای اسلامی شهر دعوت کرده و موضوع را پیگیری می‌کنیم.
برگی با اشاره مسئله آب بیمارستان کودکان مردانی آذر نیز گفت: در هفته‌های آتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان را دعوت خواهیم کرد و پیگیر مشکلات قطعی آب بیمارستان خواهیم بود.
وی در پایان تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری از هیچ اقدامی برای حل معضلات بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/
مشکلات بیمارستان کودکان‌ مردانی آذر بررسی شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار