امیر دریادار دوم عباسی مطرح کرد:

بی‌ توجهی به جهاد تبیین، عامل گسست نسلی

1401/09/07 - 16:10 - کد خبر: 81694 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی بی‌توجهی به موضوع مهم جهاد تبیین را موجب گسست نسلی و برای آینده کشور نگران کننده دانست.

به گزارش نصر، امیر دریادار دوم رضا عباسی در جمع دانش آموزان بسیجی تبریز بر لزوم پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و دانشجویان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: اگر به شبهات و سئوالات پاسخ به موقع داده نشود، موجب ایجاد بدگمانی و تردید خواهد شد و اگر تبیین و تشریح لازم صورت نگیرد به گسست میان نسل ها منتهی خواهد شد.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سلب استقلال و خودکفایی ملت ایران هستند گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با خلوص نیت و تنها با هدف دفاع از اسلام و میهن اسلامی راهی جبهه‌ها شدند و کسی به دنبال امتیاز یا جایگاه خاصی نبود.
امیر عباسی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور نیز فرهنگ و روحیه حاکم بر دوران دفاع مقدس که همان روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی است، باید همه گیر شود، چون می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی با این روحیات حل کرد.
وی دانش آموزان را به مطالعه و بازخوانی تاریخ معاصر ایران توصیه کرد و گفت: امروز دشمن به هر طریق ممکن به دنبال ضربه زدن به نظام است، چراکه روزی ما توانایی ساخت حتی یک سلاح ساده را نداشتیم، اما امروز به مرحله تولید و طراحی تسلیحات راهبردی رسیده‌ایم و این همان چیزی است که بیگانگان از آن نگران و ناراضی هستند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایجاد اقتدار در عرصه بین‌الملل را برای ادامه حیات هر کشوری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در دنیای پیچیده و پرآشوب کنونی اگر شما توان دفاعی، امنیتی و بازدارندگی لازم را برای خود ایجاد نکنید، قطعا" آن‌هایی که به منافع شما چشم طمع دوخته‌اند دست به تعدی و اشغالگری خواهند زد.
انتهای پیام/
بی‌ توجهی به جهاد تبیین، عامل گسست نسلی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار