معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز تأکید کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان‌ برای توسعه ارائه خدمات شهری

1401/09/05 - 15:17 - کد خبر: 81479 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز بر ضرورت استفاده از دانش و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه ارائه خدمات شهری و رفع نیازهای اساسی حوزه‌های مختلف شهری تاکید کرد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی در نشست مشترک با معاونت علم و فناوری سپاه عاشورا و مدیران شرکت‌های دانش بنیان گفت: حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به نقش‌آفرینی بپردازند و با خلاقیت و نوآوری و افزایش کیفیت خدمات به شهر به عنوان یک سیستم زنده، جان تازه ببخشند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری، جهت نظر شهردار محترم تبریز در راستای تحقق و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»، توجه به نخبگان دانشگاهی، افراد خلاق، نوآور و شرکت‌های دانش بنیان را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز افزود: شهرداری تبریز چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف است و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی را بررسی و از توان بالقوه نخبگان تبریز استفاده خواهد کرد.
وی تصریح کرد: هدف‌گذاری ما استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع مشکلات مختلف در حوزه زیست محیطی، مسائل ترافیکی، بازیافت زباله، ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و ... است.
در ادامه نشست، مدیران شرکت‌های دانش بنیان ضمن معرفی شرکت خود به ارائه پیشنهادات، معرفی دست‌آوردها و محصولات دانش بنیان و راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود روش‌های تعامل با مدیریت شهری پرداختند.
انتهای پیام/
بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان‌ برای توسعه ارائه خدمات شهری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار