رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز:

میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزشی فرصتی برای رونق گردشگری تبریز است

1401/08/24 - 11:48 - کد خبر: 80566 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: میزبانی مسابقات ورزشی فرصت خوبی برای معرفی تبریز به گردشگران است.

به گزارش نصر، پرویز هادی در گفتگویی اظهار کرد: درخواستی از هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان مبنی بر برگزاری مسابقات موتورسواری در شهر تبریز به کمیسیون ارسال شده بود و بر این اساس امکانات و تجهیزات تفرجگاه عینالی برای برگزاری این مسابقات بررسی شد و نهایتا این موضوع در جلسه‌ای مشترک با حضور شهردار تبریز و مدیرکل‌ورزش‌وجوانان استان و اعضای کمیسیون ورزش مورد موافقت قرار گرفت.
هادی در خصوص اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی در شهر تبریز افزود: معتقدم مسابقات بین‌المللی ورزشی اهمیت بسزایی در معرفی شهر تبریز به جهانیان دارد و برای این موضوع هرچقدر هم‌ هزینه شود نفع آن از طریق معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز بازگشت‌پذیر است.
وی با اشاره به سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان که مهر ماه سال‌جاری برگزار شد، گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بازخورد خوبی در معرفی تبریز در عرصه بین‌المللی داشت. سال ها این تور دوچرخه سواری مسکوت و راکد مانده بود که با تلاش و همت‌ شهردار تبریز برگزار شد.
هادی یادآور شد: نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور با عنوان "جام تبریز" به همت شهرداری تبریز و به میزبانی سازمان توسعه و عمران عون بن علی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ ماه جاری برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون ورزش‌وجوانان شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: امیدواریم این مسابقات به نحو احسن برگزار شده و خاطره خوشی برای شرکت کنندگان از شهر تبریز به یادگار بماند.
مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت ۹ صبح پنجشنبه در محوطه دور استخر و همزمان با مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع است، برگزار می شود. همچنین روز دوم رقابت ها نیز از محل آمفی تئاتر عینالی آغاز شده و شرکت کنندگان پس از طی مسافت شش کیلومتری رینگ به خط پایان خواهند رسید.
این مسابقه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به میزبانی سازمان توسعه و عمران عون بن علی برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/
میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزشی فرصتی برای رونق گردشگری تبریز است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار