مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز:

تست تخصصی ایفرد آتش‌نشانان تبریز برگزار می‌شود

1401/08/16 - 14:26 - کد خبر: 79870 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: به جهت حفظ آمادگی و ورزیدگی آتش نشانان در انجام ماموریت‌های مختلف، در نیمسال اول و دوم تست ایفرد برای همه پرسنل ایستگاه‌های آتش نشانی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، آتش‌پاد علیرضا زبردست افزود: تست ایفرد، توانایی سنجش و ارزیابی فاکتورهایی از قبیل سرعت، استقامت، انعطاف‌پذیری، قدرت و چابکی را دارا است؛ این آزمون از شش آیتم ورزشی شامل بارفیکس، دراز و نشست، پرش طول، دوی ۴۵ متر، دوی ۵۴۰ متر و دوی ۹ ×۴ متر امدادی تشکیل شده و همه پرسنل و فرماندهان ایستگاه‌ها با توجه به تمرین و آمادگی روزمره در این تست شرکت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به تاثیر نتایج تست در رده‌بندی شغلی آتش نشانان، گفت: هدف از برگزاری این تست نقش پر رنگ و حائز اهمیت آمادگی جسمانی آتش نشانان در توانمندی و اثربخشی در انجام ماموریت‌ها است.
زبردست با اشاره به قهرمانی تیم تبریز در سیزدهمین المپیاد عملیاتی – ورزشی آتش نشانان ایران، یادآور شد: موفقیت و سربلندی آتش نشانان تبریز در انجام عملیات‌های امدادی و حریق و درخشش آنان در المپیاد سیزدهم نشان داد که پرسنل آتش نشانی تبریز از توان جسمی و روحی بالایی برخوردارند که این عامل نقش مهمی در امنیت فکری و روانی مردم و عموم شهروندان نیز دارد.
تست ایفرد آتش نشانان تبریز طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته روز ۱۸ آبان برای فرماندهان شیفت‌ها،  روز ۲۳ آبان برای همه نیروهای شیفت B و نیروهای ایستگاه‌های ۱ تا ۱۰ شیفت A و روز ۲۵ آبان برای همه نیروهای شیفت C و نیروهای ایستگاه‌های ۱۱ تا ۲۳ شیفت A در محل سالن دو و میدانی شهید علی آبادی تبریز واقع در منظریه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
تست تخصصی ایفرد آتش‌نشانان تبریز برگزار می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار